- iPhone topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 11T Pro - Mi-nek nézel engem?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Mobil flották
- MIUI / HyperOS topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hitvanyalak
senior tag
Ha ez is olyan jól sikerült lesz,mint az első rész,akkor megvan a 2016-os év játéka is számomra
A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
TTTotya
senior tag
válasz hitvanyalak #1 üzenetére
Nekem is nagyon várós.
-
Šolaire
veterán
Jöhet,első részt is szerettem.😃
“Praise The Sun” \[T]/
-
RyanGiggs
őstag
"A Dishonored első része egyesek szerint grafikailag nem volt egy etalon"
Etalon ugyan nem volt, de még ma sincs semmi baja, normálisan néz ki. Pont mostanában vettem megint elő, már az utolsó dlc-t nyomom, Delilah nyomában!Nekem a Dishonored van olyan jó játék, mint a BioShock!
Tehát a 2. része, így látatlanban is az év játéka lesz!!
Remélem magyar felirattal fog ez is megjelenni. -
-
hitvanyalak
senior tag
Nem volt minimális SZERINTEM a lopakodás, simán meg lehetett csinálni az egész küldetéseket okosan. Amikor a gyökeret az első küldiben beraktam a "megbélyegző" székbe az remek elégtétel volt
A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
ribizly
veterán
Annyian dicsérik az első részt, hogy csak ki kell pörgetnem már. Anno megvettem, de valami más elvitte róla a fókuszt, így abbamaradt, de akkor most előveszem ismét.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Scholes9
nagyúr
Baromi jól néz ki
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
hitvanyalak
senior tag
Eszméletlen jó és a kiegészítők szerintem abban a ritka ligában játszanak, amik igenis még magasabb szintre emelik a Dishonored élményt!
A definitive verziót nem vettem már meg, de gondolom azzal jársz legjobban!A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
ribizly
veterán
válasz hitvanyalak #11 üzenetére
Arra fel kellene upgrade-lni, de még meggondolom, hogy azzal vagy modokkal menjek e... Valami jótanács melyiket érdemes inkább?
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
VinoRosso
veterán
Iszonyatosan jól néz ki. A harcrendszer a Bioshock 2-ére emlékeztet, szerintem minimum el is éri majd annak a színvonalát.
-
őstag
Jöhet, jó lesz ez.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Xaels
félisten
Jó játék volt az első is, bár annyira azért nem is volt szerintem kiemelkedő. A történet nem túl tekervényes, eléggé sablonos bár a körítés adott neki egy hangulatot.
Ami viszont szerintem még feljebb emelhetné a folytatást, ha a két karakterrel lehetne COOP-ban játszani. Nekem van más cím ami jobban érdekel Novemberre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
CriticalHit
őstag
Nem. Inkább volt a lehetőségek és a választások tárháza, szerencsére. Sokkal izgalmasabb és nagyobb kihívás lopakodással, gyilkolás nélkül (0 káosszal) megcsinálni a küldetéseket. Ráadásul a testőrség volt parancsnokához a felesleges vérontás sem illik, arra jött a szintén kiváló 2x DLC. Bár én ott is inkább lopakodtam.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
wolfman
veterán
válasz CriticalHit #16 üzenetére
Úgy értem, hogy lopakodva ezerszer nehezebb volt a játék, ami még nem is lett volna baj, csak akkor a lopakodós képességek lettek volna többen. Én úgy éreztem, hogy az ölési mechanizmust jobban díjazta a játék. Na de hátha majd itt máshogy lesz.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
GypsFulvus2
őstag
"Úgy értem, hogy lopakodva ezerszer nehezebb volt a játék"
Szerencsére. Így volt igazi kihívás 0 kill-el végigtolni. Az Arkane Studios az Arx Fatalis óta csak nagyszerű, vagy jó játékokat adott ki. A CD Project mellett ők az utolsók, akiktől hajlandó vagyok előrendelni."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
[Prolixus]
addikt
Nem, a befejezésnél pont, hogy a sok ölés miatt büntetett. Mondjuk ez volt az egyetlen dolog, ami nem tetszett benne...
Az való igaz, hogy a gyilkolásra több képesség volt. De ha belegondolsz, lopakodáshoz nem is nagyon lehet olyan sok képességet társítani. Általánosságban egy játék ilyen dolgokat adhat neked, ha lopakodni akarsz: Falakon átlátás és/vagy valami spéci hallás, hangtalan mozgás, láthatatlanság/camouflage, vagy valami olyan képesség, amivel elérhetőek olyan helyek (és útvonalak), amivel más dolgok nem, hangtalan, távolsági fegyver (akár kábító, akár halálos), testek eltüntetésének lehetősége, közelről hangtalan gyilkolás/kábítás. Kb ennyi, ha valami még szóba jöhet, az az adott játék speciálisabb megközelítéséből következhet (nem gondolok itt semmi konkrétra amúgy).
Na ezek nagy része megvolt a Dishonored-ban. A lopakodásnak végül is pont az adja a "zamatát", hogy szűkös erőforrásokkal, türelmesen, a környezett maximálisan kihasználva haladsz előre. Ha lopakodáshoz is lenne egy nagyon vérbő képességskála, akkor kb. értelme nem lenne, mert nem lenne benne kihívás...ha valamit elcseszel, nosza, előkapok gyorsan valami képességet, aztán korrigálom a hibát (visszapörgetem az időt, kitörlöm az engem észrevett emberke memóriáját, hangtalanná teszem, hogy ne tudjon kiabálni és szólni a társaknak...whatever).
Xaels
A nem volt túl tekervényes enyhe kifejezés, volt benne egy pici fordulat, a többi nyílegyenes volt, és ahogy írod, semmi különleges nem volt benne. Mondhatni lapos volt. Viszont a játéknak nem is ez volt a lényege. Hanem a fantasztikus pályadizájn, a sokféleképpen megoldható problémák, a kenyérre kenhető atmoszféra és a fantasztikus hangulat. Ahogy írták is (talán pont nem ebben a topicban, nem tudom már), grafikailag ronda volt a játék, de művészileg elképesztő.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
wolfman
veterán
válasz [Prolixus] #19 üzenetére
Nem, a befejezésnél pont, hogy a sok ölés miatt büntetett.
Egyetlen darab véletlen ölés miatt is már a második befejezést kapod.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
VinoRosso
veterán
Én abszolút nem éreztem nehéznek lopakodva, sőt könnyebbnek inkább az alacsony káosz miatt. Baromira élveztem, ahogy fentről figyelve az útvonalakat ki kellett dolgozni a különféle megoldásokat szedjem le egyesével a járőröket, mindegyiket lekapatam még akkor is ha elég lett volna egy blink a továbbhaladáshoz. Amiket én fejlesztettem az az altató lövedék, blink, void gaze,meg a slowmo , ezekkel simán végig lehet vinni úgy hogy nem gyilkolsz.
-
Kvelstadt
veterán
Nekem nagyon bejött az első rész grafikája. Illett a játékhoz. El se tudnám képzelni egy normális realisztikus grafikával. Ez áll jól ennek a játéknak. A másik dolog meg hogy el sem ketdtem volna a játékot ha noncs benne lopakodós mód.
valszeg ezzel a cikkben szereplő jobban kiélhetjük magunkat öldöklés közben dologgal valszeg találkozni sem fogok első menetben mert ott megint non lethal és stealth lesz."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Új hozzászólás Aktív témák
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Autóhifi
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Jövedelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...