Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz NoZoli #18 üzenetére

    Tényleg? Az előző autóm egy Daewoo Kalos volt. 1,2 -es, klímával. Na, annál tényleg mérhető volt a fogyasztáskülönbség klímával. Mondjuk, két liter. Tehát 6 helyett, 8. 40 literes volt a tankja. Vagyis klímával 500 -ra csökkent a 660Km -es hatótáv. Ha ilyet tudna egy villanyos, akkor senkinek sem jutna eszébe spórolni a fűtésen. Most egy 2 literes dízelem van. A Kalos tempójában ez is elmegy 6 -tal, viszont tök mindegy, hogy klímával, vagy klíma nélkül.

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

  • tomcat78

    őstag

    válasz NoZoli #18 üzenetére

    Ahhoz azért abból is valami zseb méretű motor kell.... Egy- nem feltétlen városi viszonylatban!- használható autónál azért ilyen nem igazán van. Bár azt nem tudom, hogy a "modern" downsizeing-olt csodáknál ez hogy van. Eddig még azokból egyel sem találkoztam, amiért pénzt adtam volna. Az elektromos..... Írták itt sokan ezt a hatótáv dolgot. Városban tényleg nem értem az ezen fennakadást. Ok, nem ismerem a mögöttes infrastruktúrát. Viszont azért tényleg van az a réteg, akinek nem felel meg a mondjuk 500km-ként pihengetni, míg méltóztatik a rendszer életre kelni. Ok, az enyém is tud kb 600km-t (jó esetben egy 70 literes tankkal ;] ), de kút, pisztoly, még egy kávét sem kell igyak, és mehetek tovább újra 600km-t.... Nem korszerű! De nem is kompromisszumos a saját életemhez. Ezt egy elektromos- legalábbis egyenlőre- nem tudja hozni.

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák