- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Azért huszonmillióból már nagyon durva benzines kocsikat kapni...
Ezt akár hogy nézhetjük mocskosul túl van árazva."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-Skylake-
addikt
Ne átlagfizetéshez mérjük, hanem amit a cikk is említ, mérjük a BWM i4-hez. Innentől meg szerintem nincs több kérdés. Össze sem hasonlítható, semmilyen értelemben ez a kocsi meg egy i4, távolról sem. Egy világ választja el őket, pénzben meg kb semmi. Nincs racionális érv emellett az autó mellett ennyi pénzért, kb mintha egy 10-essel lenne olcsóbb egy Galaxy A52 mint egy iPhone 13 Pro. Ez egy vicc, jól mondja aki felettem mondja, ezt a kocsit benzinmotorral úgy hívják, hogy Volkswagen Golf , és 10 millióért hazavihető. Namost ja, értem én hogy villannyal megy, de kicsit érezzük már erősnek a benzinmotor-villanymotor cserét 12 millió forintért soknak... És itt jutunk vissza oda, ahol kezdtem, ennyi pénzért az i4 , az NAGYON NEM egy Golf villanymotorral. Az egy kategóriákkal komolyabb/prémiumabb autó minden négyzetmilliméterén.
Ez az autó ennyi pénzért vicc , itt is, nyugaton is, mindenhol is. Szeretném tudni, hogy ha szerinted nem sok az ára (még a fenti levezetés után sem), akkor mondjuk összehasonlítva egy 13 millió forintos Leaf-el , hol van a 9 millió forintos különbség ? Mert az KIZÁRT, hogy ez az autó prémiumabban van megépítve/pérmiumabb anyagokból van megépítve, mint egy Leaf. Ez nettó ugyan az a szar, mert az ID3 is ugyan az a tejfölösdoboz, ez meg kb ugyan az.Ez az autó 22 millió forintért nem értelmezhető.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Microsoft Outlook topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care