Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- Megérkezett a Honor X6a
- A Telekom is beszáll a használtpiacba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Íme az új Android Auto!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greentea
senior tag
Köszi a tesztet! Érdekes, hogy a VW-nél ezt a brandet piacképesnek találják, és megérte szinte a "semmiből" önálló márkává tenni egy olyan az időszakban, amikor az autógyártók jellemzően a termékpalettájuk szűkítésébe kezdtek. Majd persze az eladási statisztikából kiderül pár év múlva, de volt már olyan, hogy a VW-nél elkalibrálták a dolgokat.
Amúgy a Born az Jason Bo(u)rne is lehet haha
2x2 néha 5
-
negro
őstag
Jo mondjuk ha nem magyar atlag fizeteshez meri az ember ... es nem kell svajcig vagy nemetorszagig el menni csak a sogorokhoz a szomszedba ahol 2,5x -el tobb az atlagos jovedelem ez az auto olyan mintha csak ~8 milla lenne. Ugy mar nem is sok ugye? A nevetseges fizetes a problema nem ezeknek az arai.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Segal
veterán
Azért huszonmillióból már nagyon durva benzines kocsikat kapni...
Ezt akár hogy nézhetjük mocskosul túl van árazva."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Ed3r_X_
nagyúr
Én már azt várom inkább, mikor nem teljesítményhajhászás lesz az elsődleges. Értsd, lesz mezei ~110 lovas villanyautó, nem 3-400 km hatótávval, hanem 700-800-zal.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
<Adamsky>
veterán
" ... mikor nem teljesítményhajhászás lesz az elsődleges."
Ilyen szerintem nem lesz. Csak abba gondolj bele, hogy ma hány Tesla lenne, ha anno nem a fejletépős gyorsulásról váltak volna ismerté? A kisautók (villany és belsőégésű) is kezdenek eltűnni. A helyüket (is) SUV-ok veszik át. Utóbbiaknál olyan nem fordulhat elő, hogy a 0-100 mondjuk "szánalmas" 8-10 másodperc legyen. -
Ed3r_X_
nagyúr
Pedig aztán 8 másodperc szerintem már dinamikus. Valahogy több értelmét látnám annak, mint ennek a 300-400 km-nek. Nemrégiben még ingáztam, napi 120 km-t, kétnaponta kéne töltenem, mert a harmadikon már nem jutnék haza..
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
dajkapeter
senior tag
Volvo V60 Recharge plug-in hibrid Plus (alap) felszeretséggel 21 390 000 Ft. Ha volna 21-22 millám? Akkor már lehet akadna 23-24 -> Volvo XC60 Recharge Plus (alap) felszereltséggel 23 040 000 Ft. De ha már VW, akkor a Tiguan R-Line 2.0 TDI DSG 4Motion fapadosan 21 581 490 Ft. Viszont a Seat-nál maradva méretre hasonló az Ateca 2.0 TSI DSG FR 4Drive fapadosan 16 964 999 Ft.
Ed3r_X_-el egyetértek. Amíg nem jönnek a "hétköznapi" autók, addig marad a kis 206-osunk az átlagos 6,5-es fogyasztással és ~750 km-es hatótávval.
Ha írásommal megsértettelek akkor annak valószínűleg nem én vagyok az oka....
-
-Skylake-
addikt
Ne átlagfizetéshez mérjük, hanem amit a cikk is említ, mérjük a BWM i4-hez. Innentől meg szerintem nincs több kérdés. Össze sem hasonlítható, semmilyen értelemben ez a kocsi meg egy i4, távolról sem. Egy világ választja el őket, pénzben meg kb semmi. Nincs racionális érv emellett az autó mellett ennyi pénzért, kb mintha egy 10-essel lenne olcsóbb egy Galaxy A52 mint egy iPhone 13 Pro. Ez egy vicc, jól mondja aki felettem mondja, ezt a kocsit benzinmotorral úgy hívják, hogy Volkswagen Golf , és 10 millióért hazavihető. Namost ja, értem én hogy villannyal megy, de kicsit érezzük már erősnek a benzinmotor-villanymotor cserét 12 millió forintért soknak... És itt jutunk vissza oda, ahol kezdtem, ennyi pénzért az i4 , az NAGYON NEM egy Golf villanymotorral. Az egy kategóriákkal komolyabb/prémiumabb autó minden négyzetmilliméterén.
Ez az autó ennyi pénzért vicc , itt is, nyugaton is, mindenhol is. Szeretném tudni, hogy ha szerinted nem sok az ára (még a fenti levezetés után sem), akkor mondjuk összehasonlítva egy 13 millió forintos Leaf-el , hol van a 9 millió forintos különbség ? Mert az KIZÁRT, hogy ez az autó prémiumabban van megépítve/pérmiumabb anyagokból van megépítve, mint egy Leaf. Ez nettó ugyan az a szar, mert az ID3 is ugyan az a tejfölösdoboz, ez meg kb ugyan az.Ez az autó 22 millió forintért nem értelmezhető.
"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably
-
CriticalHit
őstag
Az Ioniq 5 de még a Megane e-Tech is veri minden szempontból.
"Hernyó maradsz, bár fent keringsz. Nem a szárny szab itt mértéket, hanem a gerinc."
-
Noukoum
veterán
-
Segal
veterán
Meg nehezebb...
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
hemaka
nagyúr
Addig jó, amíg bele nem ülsz és olyan buta az egész rendszer, hogy rívás. Nem véletlen lett lapátra téve a Herbert gyerek.
-
8th
addikt
Ja, használtan. Mostanra irreálisan megdrágultak az új autók még az alapmotoros fapadosabb közlekedőedények is nemhogy az élvezetesebb modellek és ha ez még nem lenne elég jó ideje a forint sem ér kutyaszart sem. Jelen körülmények között teljesen reális ár a ~22 millió ezért az autóért. Ez van.
[ Szerkesztve ]
"Az egyetemes hazugság korában igazat mondani forradalmi tett." - George Orwell
-
negro
őstag
válasz
-Skylake- #11 üzenetére
ilyen szempontbol parasztvakitos az ara ez nem kerdes. az ossze e auto az btw. (hozzateszem egy ipone is az, ha minosegi is, az is egy tul arazott termek) a cuprat az arral oda akarjak pozicionalni mintha csak a nissanak az infinitje vagy a hondanak a lexusa lenne. ezert is ennyi. de csak arra akartam ravilagitani, hogy itt magyarorszagon ez tok mind1 ha "csak" 18 milla is lenne is sok lenne mert semmi erteke a penznek. irtak, hogy fele ennyiert lenne realis. erre refrektaltam, hogy mar egy osztrak atlag fizetes menten is ez olyan lenne mintha csak 8-9 millaba kerulne. ugy meg mar mas a lenyzo fekvese az ar\ertek aranyon tul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Reggie0
félisten
160km/h a max ennyi penzert? Ugy tunik csak az ara cupra, amugy meg a nev megcsufolasa.
-
Sinesol
veterán
Valami rettenetesen ronda ebben a szinösszeállitasban, meg igazából a design sincs eltalálva, nagyon otromba lett az a hátsó rész. A beltere legalább nem rossz, bár ebben az ár kategóriában a Teslán kivül azért nagyjából mindenki elég igényeset tud alkotni.
Ha azt nézem, hogy ennek BMW i4 a konkurrense, akkor el sem tudom képzelni, hogy ki veszi meg ezt. Na meg ott van még az Ioniq 5, meg fél tucat egyéb nagyon eltalált modell.
Mondjuk a Volkswagen ID sorozata eléggé bukás, szóval nem meglepő, hogy a fiókmárka arra épülő cucca sem túl nagy dobás, ez a hatótáv ennyiért vicces, főleg hogy még csak azt sem lehet mondani, hogy az acélos motor miatt kevés...[ Szerkesztve ]
-
Pityu89
senior tag
Tonale nem fog beállni a szerkesztőségi parkolóba? Már csak az NFT miatt is technikai érdekesség.
-
Füleske
őstag
Mi a gondod a két napi, esetleg a napi töltéssel? Ha házban laksz, akkor mindegy, ha nem, akkor meg az 5 naponkénti is ugyanolyan macerás lenne.
Nem várható a hatótávban nagy áttörés, semmilyen csoda szilárdtest akkuval sem. Nem véletlenül a gyártók inkább a töltési sebességre mennek rá. Nagy akku meg azért nem várható ("olcsón" pláne nem), mert így is az akkuhiány a szűk keresztmetszet. Még úgy 20 évig biztosan. -
-
Füleske
őstag
válasz
-Skylake- #11 üzenetére
Azért a Leaf sem 13 millió, 17.2 az acenta (fapad) alapára. A 18.5 (ami a Cupra alapára) már nem is olyan távoli. A Leaf elavultsága (akku (nem)temperálása és tölthetősége (Chademo), valamint az ugyanakkora akkuból kihozható kisebb hatótáv) nem teszi jobb ajánlattá. Szvsz egyik sem jó ajánlat.
Az I4 tényleg más szint, ebben egyet értek. Még a 3.2 millióval drágább alapár mellett is jobb ár/értékben. Viszont nem igazán kapható, ahogy a többi hasonló autó sem. (pl. Ioniq 5, EV6) A végső árat pedig az 1-2 év várakozás után fogja a tulajdonos megtudni... -
subset
senior tag
Szerintem már sógoréknál is azt mondják, hogy drága egy új villanygép, hiába keresnek 2-3x annyit mint mi. Ők is 5-6 milliókért (átszámítva) vettek néhány éve új golfot mellényzsebből. Most meg ezt lehet venni ennyiért, de legalább tudnak ha karnak.
Az is durva, hogy a fosszilis 4 kerekűek sem az olcsóságukról ismertek manapság...pláne itthon a 410-es euróval - sz@rt sem ér a Forintunk !
Érdemes megnézni a ft/eur és czk/eur árfolyamot (kattintsd át 1 vagy 5 évre a periódust)
A Csehek folyamatosan többet kapnak a pénzükért....
Szép ! Szánalom ami az országunkban megy !!! Aztán jön a fűtési szezon és amúgy is csá, nemhogy új autó...pláne nem villanyos...
Az az egy elkönyvelhető, hogy a jelenlegi ~16 éves átlag-autó életkor már sosem fog javulni a mi kis Kárpát-medencénkben, nagy eséllyel jövőre már nagykorúvá is válik[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
-
Hallosz
senior tag
Tapasztalataim szerint, egy ekkora autón a 18" kerék elég komoly rugózatlan tömeg, ami a pesti utakon kifejezetten rázósra hangolja az autót.
Mert lakni, muszáj.
-
ceia
őstag
Külső: Elmegy, úgysem látom belülről. Mondhatni, modern és áramvonalas. A visszapillantó a mostanában "divatos" csúcsos formájú, ez csúnya.
Belső: Nem lenne rossz, ha komolyabb műszarfala, és nem odabiggyesztett hatású középső kijelzője lenne. Úgy néz ki miattuk, mintha egy játékautó belseje volna. A narancs (vagy arany?) díszítő csík sem a legjobb ötlet, valami tetszetőseb, pl. alu utánzat is jobb lenne. Vagy méginkább semmi.
Ár: Túl magas. Olcsóbban kapok elektromos Minit, ami sokkal jobban tetszik.#39 subset Nem vagyunk egy súlycsoport. Nekik van gépiparuk, autógyártásuk, repülőgépgyártásuk, és nagyon jó idegenforgalmuk.
[ Szerkesztve ]
it's more fun to compute
-
Ed3r_X_
nagyúr
A (talán) jobb "fogyasztás" végett. Valamelyest javulna szerintem az is, és nem csak a prémium villany kategóriája lenne az említett 700 km környéki hatótáv.
Köszönöm
Nyilván, de ezt kissé olyannak érzem, mint mikor a 3 literes benzint nem nyomom tövig. Nem kimondottan lesz attól még olyan jó fogyasztása
Bár villanynál ez azért másképp működik, de lehetne nyerni rajta szerintem.
Hogy nem lopom a villanyt
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Nem is csak benzinest, ahogy Bocha is írta a tesztben, mindjárt ott a BMW i4 is pl., ami szerintem eléggé no-brainer, hogy melyiket választaná az ember a kettő közül.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A sportosság és az elektromos hajtás abszolút összeegyeztethető: megnéztük, hogy mit hozott ki a Cupra a Volkswagen ID.3-ból
- Sony VAIO UltraBook(15mm!!,960gramm)FullHD IPS,core i5,SSD,vil.billentyű,Új 7óra akku,Új töltő
- HP Ultrabook core i3 5010u 4x2,1Ghz, Intel HD,SSD,új akku, szép állapot
- -61% Dell Latitude 7330 Carbon:i7 1265U,16GB,512GB SSD,13.3" FHD Touch 99%sRGB,1.1kg,3.5év Dell gari
- PlayStation 4 Pro 1TB +játékok, kormány
- Logitech g25 alaplap
Állásajánlatok
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest