Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enté

    csendes tag

    Én nem venném egy kalap alá a prémiummodell 500-ast és a puritán Springet. A Stellantis-os egyesülés miatt a PSA-nak most a korábbiaknál is több nyereségre van szüksége, ezért kigyomlálják a korábbi kis pénzt hozó rétegmodelleket, egyszerűsítik a gyártást és egységesítik a műszaki alapokat. Egy ilyen helyzetben egy korrekt minőségű, de a feleslegesen drága kényelmi eszköktől megfosztott mini nem termelne elég hasznot és adott esetben még a drágább modellektől is vevőket szipkázna el. Pedig jó lenne valami a Citroen Ami és a következő 208 közé. Elég erős kijelentésnek tűnik, hogy 5 év múlva csak elektromos lesz belőle. A 14%-os részarány nem kevés, de ha a modellciklus végére sem tudják 50-60% fölé vinni az elektromos eladásokat és ezzel párhuzamosan nem lesz legalább 40%-os áresés, akkor biztosan maradni fog néhány kisebb benzines vagy gázos modell, akár a jelenlegi generáció továbbgyártásával.

Új hozzászólás Aktív témák