- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrKapocs
őstag
válasz szentkuti11 #30 üzenetére
Nagyon sok mindenben egyetértek Veled. Simsonom van 20 éve, magam szerelem (csukott szemmel szedem darabjaira és a kihívás miatt csak bal kézzel rakom össze), ha szükséges. Nem túl régen fejeztem be a teljes felújítását és persze engem is megtaláltak az "add el 100-at adok érte" szöveggel. Nem is tagadva, ment volna ki Németországba, ahol a 250-300-at azonnal megkapta volna érte. Viszont itthon nincs ára. Tény, a Simsonom már inkább csak a gazda szemét hízlalja, de azért megjáratom. Alkatrészek minősége, olaj- és benzin szag a kézen, igazad van. Nem versenytársa ez a 30-40 éves technika egy elektromos robogónak. Én csupán arra utaltam, hogy nem olcsóbb a bérlet ettől. Persze, ha nem értesz a szereléshez és pumpálni is szerelőhöz viszed, drága dolog lesz.
Én tavaly vettem egy új, kétütemű sport robogót. A 4 ütem nekem nem passzol az 50 cm3-hez, gyenge. Hidd el, van tiszta 2 ütemű robogó. Oké, nem 15 éves és nem 80 ezer az ára. Full szintetikus igazán jó minőségű olajjal (nem egy Arol 2T) szó szerint jó illata van egy hosszabb út után a garázsban. Tény, ára van.
Az is tény, egy elektromos robogó új és vagány dolog. De nem tűnik olcsó dolognak ez a bérlet. Egyszerű és kényelmes, de nem olcsó. Az elektromos biciklikre is azt hitték filléres dolog lesz. Aztán jött az akkucsere, a szerelés, karbantartás, a drága alkatrészek, stb ára. Számomra ez a robogó bérlet egy-egy útra való, alkalmi megoldás (kérdéses azért, hogy aki nem jártas a nagy forgalomban való motorozásban, az mennyire fogja élvezni), és főleg azoknak, akiknek nincs garázsuk és - elnézést - de túl "kocka" ahhoz, hogy villáskulcsot ragadjon.
[ Szerkesztve ]