- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #33253120 #50 üzenetére
Komolyabb igény (ld egy Tesco-parkolóban óránként megforduló 100+autó) kb így néz ki:
Egy mai model S akksija kb 80kWh, azaz ha 100 autónak mondjuk 50%-nyi töltést akarunk adni, az 8-10MW, ami egy minierőmű teljesítménye. Hogy ehhez milyen vezetékek kellenek, nem tudom, de tuti hogy érdemi méretű autóflotta kiszolgálásához, nem néhány millió, hanem sok milliárd Ft kell majd.
Az éves 20-30ekm meg valszleg rövidtávú (<100km) ingázásból jön össze, ha jól rémlik, a norvégoknál nagyon mennek a villanyautók mert extrém drágáért adják a benzint/gázolajat.
A villany két átka az energiasűrűség (kevesebb, mint a dízel huszada) és az, hogy rövid ideig lehet egy helyben tárolni.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
fuze
őstag
Majd ha már vezetni is lehet azt az autót elhiszem. Addig ez is csak egy Faraday Future...
adms.hu | UI Designer
-
dabadab
titán
válasz Polarstar #15 üzenetére
"Szoftver az nem ember. Mi van ha hibázik?
És mi van, ha eleve hibás?"Évtizedek óta vannak olyan szoftverek, amik miatt emberek tudnak meghalni (és évezredek óta olyan szellemi termékek, amik miatt emberek tudnak meghalni), elég jól szabályzott ez a terület.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz t72killer #52 üzenetére
"Egy mai model S akksija kb 80kWh, azaz ha 100 autónak mondjuk 50%-nyi töltést akarunk adni, az 8-10MW, ami egy minierőmű teljesítménye"
Csak szeretném jelezni, hogy a mondat felénél a Wh átváltozott W-ra, így semmi értelme nincs.
A Teslánál a turbótöltés 16,5 kW, a sima 220-as töltőkábellel meg 3 kW."a norvégoknál nagyon mennek a villanyautók mert extrém drágáért adják a benzint/gázolajat."
Nem is igazánt azt, hanem magukon az autókon van eszméletlenül magas adó és a villanyautók a hozzájuk járó adókedvezménnyel nagyjából egy árba kerülnek a belsőégésű megfelelőikkel.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Úgy változott Wattra, h 1 órás várakozással számoltam. Tudom, asszonnyal ez 3 óra, egyedül 10perc. A töltési teljesítménynek nem néztem utána, ez persze fejlődhet még.
Jogos, arrafelé nem csak a dízel kerül másfélx annyiba, mint a németeknél, hanem a hagyományos autók is.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
félisten
Így van!
És van még egy érdekes, bár sokkal inkább morális tényező is.
Már a jelenlegi tapasztalataink szerint is egészen konkrétan biztonságosabban vezetnek az önvezető üzemmódban járó autók -- erre a Teslának vannak elég meggyőző adatai. (Kinek másnak...)Tételezzük fel, hogy egy önvezető autó halálos kimenetelű balesetet okoz. (Az eset polgári jogi következményeit tekintsük rendezettnek!) A gyártó elismeri, hogy a programban volt a hiba, tehát a szoftverhiba emberi életet követelt. Csakhogy a statisztika remekül mutatja, hogy az adott típus baleseti mutatói szerint statisztikai valószínűséggel ez a típus ez emberi vezetőkhöz képest már több ember életét mentette meg? Akkor hát van alapja bűnösért kiáltani? (A hibát mondjuk korrigálják.)
Bővítsük a kört: mi van, ha nem a szoftver a hibás, hanem a szenzorok vagy a rendszer egyéb eleme.
Hoppá, csakhogy ez már az az eset, mint ha egyéb hardverhiba lenne -- amire azért akad példa, hol kisebb, hol nagyobb botránnyal kísérve.Szóval vannak itt tényezők szép számmal. Milyen hibák vezetnek milyen valószínűséggel milyen következményekhez -- és a másik oldalon mindez milyen hasznot hoz...
Ha mondjuk kiderül, hogy egy típushiba miatt meghalt 50 ember -- a jármű használatát betiltják, de a tilalom során a veszélyesebb, hagyományos autóba visszaülő emberek 100 ember halálát okozó balesetet okoznak...
Na, ilyenkor mi van?MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Mr.Silkó
veterán
Engem ez a kép gondolkodtat el: egy kisebb fékezés, és a hátul ülök arca beleszakad az idióta helyre pakolt monitorokba.
Amúgy a koncepció érdekes és futurisztikus, kiváncsi leszek, hogy életben marad-e a cég pár év múlva is.
Közeleg az Én, a robot jövőképe! 😎
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ez nekem is feltűnt -- de egy koncepciómodell esetén ez még belefér.
Egyébként futnak az utakon meglehetősen hasonló gyári infotainment rendszerrel szerelt prémium autók, amiknek elvben át kellett menniük komoly biztonsági teszteken.Az utólag beszerelt monitorokra szót sem vesztegetnék.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Autós topik
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...