- Honor 90 - modellalkat
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Készül a Galaxy S24 FE
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
válasz Chieftec #8020 üzenetére
11.96V - ra merült egy nap alatt(nem volt bezárva). 15 perc alapjáraton 12.46V - ra töltötte fel. Hogy lehet ezt kimérni? Köszi! Amúgy az 5 éves akkuk még kellene bírják?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
senior tag
válasz Chieftec #8037 üzenetére
Azt vettem észre, hogy amikor visszatettem a sarut, hangosabban szólt a riasztó. Az nem lehet, hogy a riasztó akkuja szívja az áramot? Tekintve, hogy 19 éves autóról beszélünk, gondolom a riasztó akkuja is ennyi idős.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz Chieftec #8045 üzenetére
Napi használat (2x35 km) mellett eddig nem volt gond az indítással. A kérdés az, hogy 3 napos állás után ez a 0.1 A fogyasztás megmagyarázza a 11.62 V feszültséget, vagy csak egyszerűen kigyengült az 5 éves akku és cserélni kell
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.