- Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
- Fotók, videók mobillal
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ilyen lesz a HMD egyik első készüléke
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
Hirdetés
-
Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
ph Ezúttal egy 6 GB-os, helytakarékos modell lépett a színpadra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PlayStationre és Switch-re is megjelent a Grounded
gp "Drágám, a kölykök már újabb platformokon is összementek."
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
"Kezdem egyből azzal, hogy hülye voltam, hogy ilyet vettem."
Nem a vásárlással van a baj hanem veled, és a szervizzel ahova jársz.Az autószerelő nem ért a villanyhoz. Mivel nem írtad ,hogy autóvillamossági műhelyben voltál, így a kedves szerelőd egy szinten van veled.Ha jó a generátor, és a feszültségszabályozód akkor nem töltögetni kell ,hanem vásárolni egy új akksit.Miféle tanács ez? Gyorsan keress egy másik műhelyt.Ha egy 74Ah-ás akksit 10 sec alatt feltölt egy ilyen töltő akkor kidobhatod az akkumlátorod.
"és már el is érte a 14,4 voltot, teli. Lekapcsolja a töltést, és utána visszaugrik 13,2V-ra"
Ember a +14,4V a gázfejlődés határa. Egy AGM akksit tilos tovább tölteni. Neked szabad. Alapvető hiányoságaid vannak neked, és a szerelődnek is.Ha egy 74Ah akksi 4A töltőáram hatására 10 sec alatt 12,3V-ról 14,4V-ra ugrik akkor az hulladék, és nem akkumlátor.Tudod mit ne is válaszolj. Biztos vagyok benne , hogy nem hiszel nekem.
Sok szerencsét a további életedhez, mert bizony rá vagy szorulva. -
szalaibarni
újonc
Üdv! Nem rég vettem kéz alól egy ilyen töltőt! Az lenne a kérdésem hogy miért nem indul el a töltés? Hiába nyomkodom a mode gombot! Van egy 95 Ah-s akksim egy hete töltöttem fel nem mai darab de szerintem nem rossz! Ugyanis ez egy traktor akksi ami épp szerelés alatt áll és a sok indítási próbálkozás miatt merült le ismét! Problémám az hogy hiába nyomkodom nem indul el a töltés! Legelső probálkozásnál is félóra baszakodás után tudtam állítani a töltési funkciót! Utána feltöltötte igaz majdnem 48órán keresztűl de sikerült neki! Utána felakartam tölteni a kocsi akksit 56ah-s de azt is már hiába nyomkodtam nem kezdte el tölteni...gondoltam hogy akkor tele lehet az akksi és azért nem...az autóm gyengébb indulása pedig más problémára mutat! Közben nem így van az akksi a problémás! De elkönyveltem annak hogy a rossz akksit nem lehet feltölteni már. De azóta is inditja a kocsit igaz reggelente hideg függvényében egyre nehezebben! Kérdés hogy mi lehet a töltővel és hogyan orvosolható? Most bedugva hagytam hátra reggelre történik valami csoda és rátudom állítani a töltést! Hátha csak szulfátmentesít és azért nem lehet kapcsolni! Bár ennek funkcióját nem nagyon kapizsgálom! Elöre is köszönöm! Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Autós topik
- Nők, nőügyek (18+)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Androidos fejegységek
- Milyen monitort vegyek?
- Háztartási gépek
- Alig több, mint 100 ezer lett a Vivo V40 SE
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy TAB S9 Ultra 12/512GB 5G VADONATÚJ BONTATLAN eladó!
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 10400F/11400F - 16GB 3000MHZ DDR4 - 240GB SSD - 500GB HDD
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1