- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
De pont ez az, hogy nem használódik. Míg a kisebb akksi meg használódik.
Tegyük fel, hogy ideális körülmények között kibír 1000 töltést egy akksi (elvileg kibírhat sokkal többet meg sokkal kevesebbet is, használatfüggő, de a példa kedvéért vegyük 1000-nek). A 500 km-es autónál ez 20 évet jelent, a 150 km-esnél meg 3 évet. De mivel az 500 km-est tudod ideális körülmények között használni (a töltések zöme 30-80%-között történik, néha megy csak alá-fölé), a 150-est meg szinte mindig az ideális tartományon kívül használod, ezért még az 1000-et se bírja ki, ezért csak 2 év lesz. Vagyis a 3-4szer nagyobb akksit 10x addig használtad. Melyik a környezetszennyezőbb akkor?Persze aki kisebb hatótávú autót vesz, az valszeg kevesebbet is megy vele, stb. a fenti összehasonlítás csak egyforma használat esetén áll fenn, de a lényeg talán érthető.
Aki él és nem boldog, az téved!