Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz forumpista #30 üzenetére

    "Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék"

    Ahogy irod: "és kicsit is számítana a környezetvédelem..." Ez hianyzik a kepbol.

    Mehet a zold rendszam az elektromos tankokra. Megoldottuk az evszazad problemajat. :W

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • paatrick

    senior tag

    válasz forumpista #30 üzenetére

    Nem tudom eldönteni hogy túl optimistán vagy túl pesszimistán nézed a világot :DDD

    Egyrészt az afrikai faluban soha nem fog elektromos SUV menni, mert soha nem lesz annyi pénzük hogy megvegyék. Ezek 20 évesen mennek a bontóba újrahasznosításra.

    Másrészt a fejlődő világ problémáit a fejlett világon akarod leverni. Semmi értelme. Az EU a legszigorúbb a világon ilyen szempontból, szóval hova szigorítanál még? Miközben Amerikában semmi szabályozás, Indiában meg olyan kocsik mennek hogy azért itt az EU-ban már börtönbe zárnának. Kína halomra égeti a szenet, környezetszennyező kibocsátása már meghaladja a vírus előtti szintet. Mindemellett, Indiában, Bangladesben meg hasonló fasza országokban százezer tonnaszám égetik el a szemetet vagy öntik a folyóba mert jól van az úgy. Afrikában is. Érdemes utánanézni mivel mennek a konténerhajók mert nem a szél viszi őket előre. És ott sincs semmi szűrő szabályozás hogy mit pöföghet ki magából. És mennek repülők is.

    Az elektromos autó készítése és fenntartása kb a legkisebb gond a világban.

    6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

  • julius75

    aktív tag

    válasz forumpista #30 üzenetére

    Apósom első autója egy "nagypolski" volt.
    1986 körül járunk.
    Ez az egy jármú volt a családban, évi 20-25 ezret mentek vele, átlagosan 9-11 liter/100km fogyasztással.
    Ha én most 2021-ben veszek a családnak egy Merci GLE-et, ami kb. 30 centivel hosszabb, 15-tel szélesebb és két arasszal magasabb mint az öreg autója volt, akkor miattam fog tönkremenni a Föld ugye, jól értem?

  • 8th

    addikt

    válasz forumpista #30 üzenetére

    Sosem volt három tonnás suv-om, nem is lesz soha. Kettővel feletted írtam, hogy nagyon nem az én világom. Nem hinném, hogy létezne egyáltalán Európában akkora suv.

    "hogyha valaki egy 3 tonnás hibriddel vagy elektromos akármivel jár a budira, akkor ő már "zöld"... Hát nem, k.rvára nem az."

    Nézőpont kérdése. Az elektromos autó már jelenleg is sokkal zöldebb mint egy belsőégésű és a jövőben ahogy az energiatermelésnek minél nagyobb hányadát teszi majd ki a megújuló energia úgy zöldül majd tovább és tovább. A már legyártott forgalomban lévő elektromos autó is.

    "Igen és mennyi szerinted az előállítási árkülönbség egy kisautó és egy SUV között merthogy erről volt szó? Nem 20% hanem jóval több."

    Jó, legyen 50%. Vagy 60%. És? Vételárban meg 150% különbség van ergo a suvot érdemes gyártani mert az hozza a pénzt nem a kisautó.

    "Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék, mindjárt kiderülne, hogy tudnak azok a gyártók kisautót is gyártani."

    Szerencsére ebben nálad sokkal tájékozottabb emberek döntenek aki nem állnak elő ekkora sületlenséggel. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • marlboromen

    aktív tag

    válasz forumpista #30 üzenetére

    "Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék, mindjárt kiderülne, hogy tudnak azok a gyártók kisautót is gyártani, meg hogy nem kell az embereknek harckocsi méretü autó hogy elmenjenek egyedül a munkahelyre.”

    Ez pontosan így van pluszban még addig kellene adóztatni a repülőjegyeket hogy kétezer eurónál olcsóbb jegy ne legyen. Ha már komolyan vesszük a környezetvédelmet.

Új hozzászólás Aktív témák