- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Netfone
- MG4 menetpróba
- Kínai androidos okosórák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
tag
"Aha, mert a három tonnás suv-ok miatt döglünk majd meg mi?"
Igen, kapaszkodj meg, ez is szerepet játszik benne. A te 3 tonnás SUV-d előállítása és üzemeltetése környezet károsítobb mint egy afrikai falu összes károsanyag termelése. És a te 3 tonnás SUV-dban nem egy egész falu utazik csak te magad egyedül.
És majd ott sz.pjuk be, amikor az afrikai (indiai, kínai stb) falu minden egyes embere 3 tonnás SUV-val szeretne közlekedni, pont úgy mint az európai, amerikai stb, mert ehhez neki is pont ugyanannyi joga van.Szóval igen, a túlnépesedés is probléma, meg az is hogy a fejlett világban egy-egy embernek akkora ökológiai lábnyoma van mint a fejletlenben egy egész falunak...
Csak a fejlett világban óriási divat azt hinni hogyha valaki egy 3 tonnás hibriddel vagy elektromos akármivel jár a budira, akkor ő már "zöld"... Hát nem, k.rvára nem az."Előállítási költségben lehet egy húsz százaléknyi differencia egy mini és egy alsó-középkategóriás autó között"
Igen és mennyi szerinted az előállítási árkülönbség egy kisautó és egy SUV között merthogy erről volt szó? Nem 20% hanem jóval több.
Szóval nem "Közel ugyanannyi", hanem lényegesen olcsóbb előállítani a kisautót.És végezetül, az hogy az autógyártók mit gyártanak, az nem csak rajtuk múlik. Múlik azon hogy mire van kereslet, és azon hogy a törvények mit írnak elő.
Ha én lennék a törvényalkotó és kicsit is számítana a környezetvédelem, akkor az összes 1 tonna feletti autót brutális büntetőadóval sújtanék, mindjárt kiderülne, hogy tudnak azok a gyártók kisautót is gyártani, meg hogy nem kell az embereknek harckocsi méretü autó hogy elmenjenek egyedül a munkahelyre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Főzőcskés topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Horgász topik
- Milyen videókártyát?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen autót vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care