- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz tomboy0013 #20 üzenetére
A legtöbb ember amúgy sem képes 100%-os odafigyeléssel vezetni, és nem is igazán érzi fontosnak szerintem sajnos. Aki nem képes egy párbeszédet folytatni vezetés közben, annak inkább nem kellene autóba ülnie, de főleg nem úgy, hogy mások is vannak az autóban. Sőt, igazából fáradtan, betegen és még sok más állapotban sem illene vezetni, mert akkor sem 100%-os az ember. Mondjuk sokaknál még a saját 100%-a is kevés a biztonságos vezetéshez.
-
#56573440
törölt tag
válasz tomboy0013 #20 üzenetére
100% -os odafigyelés az neked mit jelent? Ha a nem csinál semmi mást kontextusában használtad az még semmit nem jelent, attól még simán elcsap a csába ha úgy van.
Értem én hogy a paraszti ésszel meg lehetne oldani a húrelméletet is, de a figyelem a pszichológia egyik nagy kutatási területe a mai napig, azért ennyire nem degradálnám le..
Bele lehetne itt menni a szelektív figyelembe, ami igazából a vezetés folyamán tök jól nyomon követhető, meg kismillió másba, de fölösleges. Mivel 100%-os figyelem sincs, és egy steril környezetben vezetve ahol a maximális figyelmedet igényli folyamatosan a helyzet lásd zárt versenypálya agyilag zokni leszek két három körön belül, belátható, hogy ezt a szintet nem tudod se te se más a közúton tartani. Lehetetlen.
Nem vitattam soha, hogy ezer külső dolog befolyásolja vezetés közben a helyzet felismerést és a reakcióidőket, a probléma megoldást és társait. Csak azt, hogy az eszköz amin keresztül az inger ér az számít egész addig, amíg minden végtagod szabad. Mert egyáltalán nem. Ezért hülyeség olvasatomban olyan "kutatás" ami szörnyűséges eredményt hoz a bt füles vagy kihangosító használatakor, mert ha az anyóson ül a beszélgetőtárs és személyesen beszélgettek pont ugyanúgy jársz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Gyorstöltők, kábelek, adapterek 2 év garanciával, 90 napos visszaküldéssel - Domshop
- iPhone 14 Pro Pitaka MagEZ, Apple tokok
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric
- Apple Pencil 1 / Pencil 2 - vadi új, bontatlan