Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz tomboy0013 #20 üzenetére

    A legtöbb ember amúgy sem képes 100%-os odafigyeléssel vezetni, és nem is igazán érzi fontosnak szerintem sajnos. Aki nem képes egy párbeszédet folytatni vezetés közben, annak inkább nem kellene autóba ülnie, de főleg nem úgy, hogy mások is vannak az autóban. Sőt, igazából fáradtan, betegen és még sok más állapotban sem illene vezetni, mert akkor sem 100%-os az ember. Mondjuk sokaknál még a saját 100%-a is kevés a biztonságos vezetéshez.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz tomboy0013 #20 üzenetére

    100% -os odafigyelés az neked mit jelent? Ha a nem csinál semmi mást kontextusában használtad az még semmit nem jelent, attól még simán elcsap a csába ha úgy van.

    Értem én hogy a paraszti ésszel meg lehetne oldani a húrelméletet is, de a figyelem a pszichológia egyik nagy kutatási területe a mai napig, azért ennyire nem degradálnám le..

    Bele lehetne itt menni a szelektív figyelembe, ami igazából a vezetés folyamán tök jól nyomon követhető, meg kismillió másba, de fölösleges. Mivel 100%-os figyelem sincs, és egy steril környezetben vezetve ahol a maximális figyelmedet igényli folyamatosan a helyzet lásd zárt versenypálya agyilag zokni leszek két három körön belül, belátható, hogy ezt a szintet nem tudod se te se más a közúton tartani. Lehetetlen.

    Nem vitattam soha, hogy ezer külső dolog befolyásolja vezetés közben a helyzet felismerést és a reakcióidőket, a probléma megoldást és társait. Csak azt, hogy az eszköz amin keresztül az inger ér az számít egész addig, amíg minden végtagod szabad. Mert egyáltalán nem. Ezért hülyeség olvasatomban olyan "kutatás" ami szörnyűséges eredményt hoz a bt füles vagy kihangosító használatakor, mert ha az anyóson ül a beszélgetőtárs és személyesen beszélgettek pont ugyanúgy jársz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák