- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macskea
őstag
Rendre megemlítésre kerül, hogy a Z30-ban nincs sem FM rádió sem Miracast támogatás. Nos ez nem igaz, kérlek benneteket javítsátok! Köszönöm!
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz kbyte1024 #47 üzenetére
Q5-ben meg nem. Ez nem lehet az oka. Amit még el tudok képzelni, az a három napos üzemelő, amennyit a Q5 szerintem még a hálózatról lekapcsolodva sem tudna elérni, de a kettőhöz is hétvégének kell lennie. Lehet a fogyasztás csökkentés oltárán áldoztak be némi erőtartalékot. Nyilván döccen, ha már leírták, de hogy ez nem az S400-on múlik, az is biztos.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz kbyte1024 #52 üzenetére
Na további jó feszültségkeltést, egyedül. Látom nem gondolkozni akarsz a dolgon, hanem vitatkozni. Az, hogy "hosszabb listák görgetése például kevésbé folyamatos, mint a többször említett testvérmodelleknél, de itt alacsonyabb képfrissítési sebességről, nem pedig akadozásról beszélhetünk" szerintem nem nevezhető nagyon lassúnak. Szerintem flame szándékkal ne látogasd a topikot.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Nem lesz, mert a BB mostanában vett egy virtuális SIM témában ügyködő céget, szerintem azon keresztül kívánják megoldani a kérdést, nem pedig még egy sim fiókkal, amiből már három fajta is kellene egy telefonba, ha bizonyosra akarsz menni.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Azért megnéztem mit csinál ezen a vason a Droid. Valószínűleg a mai megítélés szerint közel járna a használhatatlanhoz. Nyilván ez egy baromság, nagyon túl van gondolva ez a téma, de a BlackBerry erőforrásigényét fikázandó épp a Droiddal érvelni azért igen-igen amatőr próbálkozás.
(#49) margithid
Nekem a Q5-ön elképzelhetetlen a 3 nap, szerintem nálad a Z3 lehet ötöt is elmenne. Mégiscsak másfélszer akkora akkumulátor van benne, legalábbis érezhetően nagyobb. A két cucc kijelző fényereje és technológiája amúgy hogy néz ki? Az is sokat jelent még fogyasztásban. A Q5-ben van fényérzékelő, és kisebb is, az mondjuk felé billenti a mérleget.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz margithid #74 üzenetére
Ahh... akkora az akksi a Q5-ben? sokkal kisebbre emlékszem, akkor ott a pont. Az autómatikus fényerőt én is használom, de nem a takarékosság miatt, hanem mert a szememnek jobb. Egész jól el is találták az különböző fényviszonyokhoz tartozó fényerőt, egynémelyik telefonnál vagy túl sötét vagy túl fényes bizonyos körülmények között. Bár azt hiszem ez inkább emberfüggő. Ki mit szeret.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Jóval több a különbség, mint annak idején a Q10 és a Q5 között volt. Ott apróságok maradtak ki, illetve romlott az anyaghasználat.
Jóval több a két készülék között a különbség, mint amit az az egy nulla sejtet. De az ára is a fele lesz kb, sőt, most sincs ettől messze.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz margithid #78 üzenetére
Az a baj, hogy a cikkben említett röccenés miatt mind a kettőre lehet gondolni. Vagy rosszabb az optimalizálás - amit elvileg furcsálnék, hisz ha mindenhova ezt az SoC-t sütik el, akkor elvileg erre nem sok szükség van - és ezért romlik az üzemidő, vagy épp azért tapasztalták a visszafogottabb teljesítményt, mert a cucc nagyon spórolósra vette a figurát. Elvileg ez egy olcsóbb mobil, az ezt vásárlók többsége kevésbé érzékeny arra, hogy egy hosszú lista görgetése nem tökéletes, mint hogy mondjuk minden este töltőért kiált a telefon.
De ez csak spekuláció, majd az élet és a tapasztalatok elődöntik, hogy mi a valóság.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Sajnos keringtek pletykák egy esetleges európai verzióról Z20 néven, valamivel jobb specifikációval és pár apró igényes részlettel a házon. Lehet, hogy ez vissza fog ütni, mert az emberek az ázsiai árhoz képest többért többet is várnak. :/
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Ezekkel én mindig óvatos vagyok, azért vettem BB-t, mert problémamentes rendszert akartam, anélkül, hogy a saját telefononom rendszergazdája legyek. Sok panaszt lehet hallani a fórumokon az ilyen leakelt rendszerekre, utána meg jön a rendszer savazása olyanoktól, akik tisztán így tájékozódnak.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz Csapoati #113 üzenetére
Azért te is elolvashatnád, hogy azért ez sem a szokásos laggtenger. Leírták, hogy hosszabb listák görgetésénél alacsonyabb a képfrissítés, ti meg rögtön azt vizionáljátok, hogy annyira akad az egész, hogy egy hívást fogadni is lehetetlen. Ha teljes tárgyilagosságot vársz el, akkor a minimum, hogy te is legyél az. Ez így óvoda...
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz margithid #124 üzenetére
Érdekes ez a négyes limit, ez csak a Z3-ra igaz? Mert a Q5-ön rendszeresen 6+ alkalmazást hagyok nyitva (naptár, skype, lazy list, remember, supertube vagy a gyari mp3 lejátszó, a fájlkezelő, de sokszor benn felejtem mondjuk az időjárást, vagy a fényképezőgépet is) és sosincs semmi hiszti. Vagy ez csak az active frame-et használó appokra igaz?!
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
válasz Cannabis7 #134 üzenetére
Nem volt azzal a hardverrel semmi baj, a PlayBook OS még annyit sem kért, mint a BB10. A felbontás se volt a világ teteje. Az a TI-s SoC közel hozta a Snapi 400 szintet. Inkább az app probléma volt azzal a gond, én azért nem mertem soha belevágni.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával