- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Kínai androidos okosórák
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- iOS alkalmazások
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Jóval később jelenik meg a Prison Architect 2
gp A májusra halasztott premier után úgy tűnik, hogy még fél évet kell várnunk a folytatásra.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
akosxyz
senior tag
válasz ctvagyok #141 üzenetére
Jómagam is egyetértek azzal, hogy az Apple-nek a marketingje a jó. Anno Jobs megmondta - "Menővé kell tenni az Apple-t". És megcsinálták. Azért veszik meg,mert attól érzik, hogy valakik lesznek, hogy menők. Sokan ezért,mert lássuk be, nem azért, mert olyan ütős HW van alatta... Droid már messze van az Apple-től, mégis rekordokat dönt az iPhone.
Ha az almás vállalat adna ki egy Leap-et, akkor az is fogyna, mint limonádé a nyári tökrohasztó melegben. Csak a BB-nek nincs olyan marketingje.