- iPhone topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Xiaomi 11T Pro - Mi-nek nézel engem?
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagem
addikt
válasz laceszgamer #46 üzenetére
De azok a régi kalandjátékok logikai feladványokkal, fejtörőkkel stb. voltak tele, szóval igaz, hogy lineáris volt a játékmenet, de cserébe "csinálni kellett" bennük valamit az előrejutáshoz. Ilyesmik nincsenek a TT játékokban, náluk a változatosságot az jelentette, hogy döntési helyzetekbe kerülünk, és elvileg a döntésünk befolyással van a történet alakulására. Sajnos csak elvileg, és ezen csúsztak el valójában, mert egyre inkább semmit nem számított hogyan döntünk, a lineáris sztori mindenképpen úgy haladt tovább ahogyan azt ők akarják. Innentől kezdve nem véletlenül csúfolták a játékokat interaktív moziknak, elakadni/meghalni nem lehetett bennük, a döntéseink meg csak dísznek voltak jelen, egyféle végkifejlet volt mindig. Szemben mondjuk a Life is Strange-el, ott sem volt seregnyi befejezés, de legalább volt valóban súlya egy-egy döntésnek, és maga a játékmenet is szórakoztatóbb volt, vittek az egészbe egy csavart az időmanipulálással, sikeresebb is lett mint a TT játékok.
Szóval szerintem még mindig van ezeknek a játékoknak piaca, csak a TT féle formula felett már eljárt az idő, több kell a sikerhez. (de továbbra is azt mondom, hogy ha nem egyszerre 3 középszer sorozatot vittek volna, hanem egyet de azt bitang minőségben, akkor nem süllyed el a hajó)
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”