Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz sparks #11887 üzenetére

    "A technológia implementálása azonban számos buktatót is magában hordoz, hiába épül (elméletileg) szabványosított rendszerekre. A legtöbb problémát a készülékgyártók által fejlesztett szoftverek (firmware) okozzák, így papíron hiába kompatibilis a VoLTE technológiával egy mobil, a használat során adott esetben mégis nem várt problémák merülhetnek fel. Ennek hatására elképzelhető, hogy egy kimenő vagy bejövő hívás egyáltalán nem épül fel, netán a felépített hívások cellaváltáskor (cell fallback) megszakadnak. A szolgáltatók ezért csak a jóváhagyott készülékeken, azok esetében is csak bizonyos, bevizsgált szoftververziók esetén engedélyezik a 4G-alapú hangszolgáltatás használatát (a Telenornál egyelőre 7, a Telekomnál több tucat készüléktípus támogatott)." - HWSW

    Szóval a gyártók is eléggé faszkópék tudnak lenni, megszakad, ledob, ki sem csöng, te szidod a szolgáltatót, miközben a probléma nem is náluk van. Meg ne felejtsük el, hogy a mi telefonunkon csak hekkel-buherált módszerrel érhető el hazai hálózaton.

    Amikor figyeled OP5-re is a gyári OOS changelog-ot, akkor is időről időre le van írva, hogy XY szolgáltatónál engedélyezve a VoLTE, ez pont azt jelenti, hogy az adott szolgáltató jóváhagyta a hálózatán azt a firmware-t, így nála már buherálás nélkül is menni fog.

Új hozzászólás Aktív témák