Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz divrapier #41 üzenetére

    Ja, az AMD-t szerintem is inkább szidni kell az x86_64 kiterjesztésért. Mára már ki is halhatott volna az x86, ha az nincs, ami több okból is jó lehetett volna. Nem hurcolták volna tovább az évtizedes alapokat se a CPU-k, de főleg ami érdekesebb lett volna, hogy az MS-nél is írhattak volna egy új windows kernelt, aminél véletlen se az a fő szempont, hogy visszafelé is kompatibilis legyen, mert az ugye lehetetlen, hanem frissen az alapoktól kezdhették volna. (mármint gondolom a most is létező itanium64-es wint valamennyire alapul vették volna, de az nem olyan régi mint a win98 - bár nem tudom ez mennyire legenda, hogy máig bennevan rengeteg kód a vistában is, ami már az első NT-ben is bennevolt, mert lusták is hozzányúlni, meg több lenne a kompatibilitási probléma)

    Az OpenGL 3-nál én azt nem értem, ha a DX10 se visszafelé kompatibilis a 9-el, mégis tudok Vista, sőt részben DX11-es Windows 7 M1 alól is futtatni dx9-es játékokat, akkor ez miért lett volna gond a vállalati opengl-es programoknál?
    Most van pl. egy AutoCAD-em, ami OpenGL2.0-ás, akkor az miért ne használhatott volna továbbra is OpenGL 2.0-át annak ellenére hogy már az OpenGL 3.0-át is támogatja a VGA drivere? Mint ahogy elindítom a DX8.1-es játékot is a DX10.1-es VGA-val és 10.1 kompatibilis driverével vista alól? Mikor meg valami új programot rakok fel ami OpenGL 3.0-ára íródott, akkor az azt használná.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz divrapier #35 üzenetére

    OpenGL kell kb az osszes CAD es CAE szoftvernek pl. Nem keves ilyen van, nem keves helyen hasznalva, nem keves darabszamban. Ezeket sok eve folyamatosan fejlesztik a keszitok, egy teljesen uj alapra megirni oket rengeteg hibaval jarna kezdetben, es mivel itt a megjelenitesnek is sok szerepe van, ezert a hibakat nem toleralhatjak a keszitok sem, ahogy a vevok, felhasznalok sem teszik. A kompatibilitast megszuntetve meg jonne egy csomo gond, melyiket milyen feluleten keszitettek, mit enged, mit nem.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz divrapier #35 üzenetére

    Mert az MS-nek nem voltak érdekei a DX9 továbbfejlesztésén. Nagyon kevés olyan vállalti szoftver van a piacon ami DX-re van írva. Eleve a DX9-cel ugye nem is kompatibilis a DX10.
    Az OpenGL ideje a játékok szempontjából lejárt, mert a fejlesztők megtartották a visszafele kompatibilitást.

Új hozzászólás Aktív témák