- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola G86 - majdnem Edge
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A16 5G - a hetedik évben megpihen
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
válasz
divrapier #41 üzenetére
Ja, az AMD-t szerintem is inkább szidni kell az x86_64 kiterjesztésért. Mára már ki is halhatott volna az x86, ha az nincs, ami több okból is jó lehetett volna. Nem hurcolták volna tovább az évtizedes alapokat se a CPU-k, de főleg ami érdekesebb lett volna, hogy az MS-nél is írhattak volna egy új windows kernelt, aminél véletlen se az a fő szempont, hogy visszafelé is kompatibilis legyen, mert az ugye lehetetlen, hanem frissen az alapoktól kezdhették volna. (mármint gondolom a most is létező itanium64-es wint valamennyire alapul vették volna, de az nem olyan régi mint a win98 - bár nem tudom ez mennyire legenda, hogy máig bennevan rengeteg kód a vistában is, ami már az első NT-ben is bennevolt, mert lusták is hozzányúlni, meg több lenne a kompatibilitási probléma)
Az OpenGL 3-nál én azt nem értem, ha a DX10 se visszafelé kompatibilis a 9-el, mégis tudok Vista, sőt részben DX11-es Windows 7 M1 alól is futtatni dx9-es játékokat, akkor ez miért lett volna gond a vállalati opengl-es programoknál?
Most van pl. egy AutoCAD-em, ami OpenGL2.0-ás, akkor az miért ne használhatott volna továbbra is OpenGL 2.0-át annak ellenére hogy már az OpenGL 3.0-át is támogatja a VGA drivere? Mint ahogy elindítom a DX8.1-es játékot is a DX10.1-es VGA-val és 10.1 kompatibilis driverével vista alól? Mikor meg valami új programot rakok fel ami OpenGL 3.0-ára íródott, akkor az azt használná. -
#06658560
törölt tag
válasz
divrapier #35 üzenetére
OpenGL kell kb az osszes CAD es CAE szoftvernek pl. Nem keves ilyen van, nem keves helyen hasznalva, nem keves darabszamban. Ezeket sok eve folyamatosan fejlesztik a keszitok, egy teljesen uj alapra megirni oket rengeteg hibaval jarna kezdetben, es mivel itt a megjelenitesnek is sok szerepe van, ezert a hibakat nem toleralhatjak a keszitok sem, ahogy a vevok, felhasznalok sem teszik. A kompatibilitast megszuntetve meg jonne egy csomo gond, melyiket milyen feluleten keszitettek, mit enged, mit nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
divrapier #35 üzenetére
Mert az MS-nek nem voltak érdekei a DX9 továbbfejlesztésén. Nagyon kevés olyan vállalti szoftver van a piacon ami DX-re van írva. Eleve a DX9-cel ugye nem is kompatibilis a DX10.
Az OpenGL ideje a játékok szempontjából lejárt, mert a fejlesztők megtartották a visszafele kompatibilitást.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- Akcio! Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X OC Videokártya!
- Sapphire R7 250 1GB
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest