- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisfurko
senior tag
Pedig igaza van. Grafika programozásban baromira nincsenek semmilyen komponensek, meg mindenféle csoda dolog. Van az API és slussz. Létrehozol erőforrásokat, piszkálod azokat, állapotokat állítasz be a rajzolás előtt, meg rajzolsz. Viszont nem lehet mindent tetszőlegesen kombinálni. Pl. nem rajzolhatsz lockolt pufferből, bizonyos beállítások nem kompatibilisek egymással a textúra-mintavételezőben, a ROP-ban stb. Ugyanígy a shader program sem írhat akárhogy, vagy olvashat máshogyan, mint ahogyan deklarálva van a bemenet. Figyelni kell, hogy az előző fokozatból jövő adatok tényleg úgy nézzenek ki, mint ami kell. Amikor sokezer dolgot rajzolsz ki, majd minden dologhoz egyedi textúra-mintavételező, ROP és egyéb kombinációval, és mindez képenként változik, na akkor teszteljed le. A DirectX runtime jelenti az összes érvénytelen kombinációt, no de csak debugnál. Ekkor, természetesen egészen más sebességgel fut, mint release libraryvel. Csomó időbe kerül, amíg rájössz, hogyan lehet reprodukálni debug alatt, ha rájössz. Szóval totál kiszámíthatatlan. Elég egyszer egy rossz kombinációt beadni, a legközelebbi device resetig jöhetnek a mellékhatások. Ha szerencséd van, a következő state change elmúlasztja. Hidd el, a legjobbaknál is becsúszik egy ilyen hiba.
Beszélsz itt automatizált tesztekről egy interaktív programnál...
Aztán vegyük a teljesítményt. Kb. nulla információ van arról, hogy milyen állapotváltás mennyi időt igényel, vagy hogy mi az, amit még meg tudsz változtatni némi késleltetés nélkül. Többnyire próbálgatással deríted ki, hogy milyen paraméterek alapján sorrendezd a rajzolásokat, ami persze egy másik kártyán megint más lehet. Aztán néha kiderül, hogy ami az API leírása szerint gyorsabb lenne, az nem gyorsabb
Aztán vannak olyan dolgok is, hogy a gyártó profilere egyszerűen szétfagy, pedig a saját profiler driverével megy. Úgy igen nehéz teljesítményre gyúrni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Goddess of Victory: Nikke
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- E-roller topik
- Motoros topic
- ROG Strix G16 notebook: tökéletes harmónia
- Az új Battlefield bemutatkozása közelebb lehet mint hinnénk
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX 80 PLUS Gold White Edition (90YE00A4-B0NA00) 3 év garancia 27% áfa
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest