- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
simauser
tag
Érdekes, hogy az új SW filmek mellé sem érkezett semmi, filmekhez köthető adaptáció, pedig sok mozinál adnak ki jobb-rosszabb játékot is, korábban is érkezett SW filmhez ilyen, pl a prequelekhez. A BF tie-in dolgot nem számolva. Tiszta pocséklás.
[ Szerkesztve ]
Are you threatening me, Master Jedi?
-
nagyúr
Azért tegyük csendben hozzá, hogy az adott stúdióknak se tartottak fegyvert a fejükhöz, amikor jött az EA egy nagy zsák pénzzel. A Bullfrog esetében 1994/95-ben a megvásárlással együtt Peter Molyneux lett az EA egyik igazgató-helyettese, majd 1997-ben egy átitalozott éjszaka után Tim Rance-al együtt megírta a felmondólevelét, mert újra kreatív munkát akart végezni. Ő hezitált még, Rance meg elküldte közben az E-mailt az EA igazgatójának. Akik érthető okokból ezután megkérték Molyneux-ot, hogy ne fáradjon be többet az irodájába. Ez vezetett végül oda, hogy Rance-al együtt megalapította nem sokkal később a Lionhead-et.
Nagyjából hasonló helyzetet lehet lefesteni a többi stúdió esetében is. A Westwood például 1992-ben lett felvásárolva a Virgin Games által még 1992-ben, a stúdió már utána sem volt a maga ura, ellenben a WW tulajdonosai szép summát kaptak, plusz Virgin Games részvényeket. Az EA jött, és kifacsarta a WW-t, nach so, ez nem szép történet, de ne feledjük, hogy már korábban kiadták a kezükből a gyeplőt - pénzért...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sagem
addikt
Egészen elképesztő egyébként hogy egy ilyen licencel nem tud mit kezdeni egy AAA kategóriás kiadó.
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Hiftu
senior tag
Azt érdemes észben tartani, hogy a Disney és az Electronic Arts is nyilvános részvénytársaság.
Ezért az igazi vevői nem a felhasználók, hanem a részvénytulajdonosok.Ebből adódik, hogy az általános éves cél: az előző éves profitnál mérhetetlenül több profit.
Néző és felhasználóbarát terméket várni ettől a két cégtől rendíthetetlen optimizmusra utal.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
nagyúr
-
Gery9112
őstag
Egyrészt igen, a részvényesek elégedettsége miatti egyre nagyobb pénzéhség egy olyan lufi, ami előbb vagy utóbb ki fog pukkadni.
Másrészt meg annyira kizárja egymást a játékosoknak is tetsző de ugyanakkor nagy mennyiségű profitot is termelő "termék"?
Mondok is egyből egy példát és bocsi a Sony fanboyságért: God of War.Ha nem a játékosok vásárolják meg a játékokat és a moziba járók a mozijegyeket akkor ki? Bob Iger befoglalja magának az összes széket? Andrew Wilson meg megvásárolja az összes lemezes példányt?
k-adi: Pénzt pénzzel lehet keresni. Ezzel nem feltétlenül példálóznék, hogy mennyi pénzbe került a fent említett 2 EA játék fejlesztése mert tudjuk, hogy ennek egyrészt jelentős része a marketingre ment másrészt a minőségük tükrében inkább adták volna egy karitatív szervezetnek. Mindenki jobban járt volna.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
sagem
addikt
Gondolom nem tudják csak úgy elvenni, mert szerződésük van, de mint jogtulajnak nekik az az érdekük, hogy a márkájuk értéke növekedjen és ne csökkenjen, szóval ha lejár a szerződés/el tudják venni, akkor biztosan meg fogják ezt tenni.
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
k-adi
nagyúr
mennyi pénzbe került a fent említett 2 EA játék fejlesztése mert tudjuk, hogy ennek egyrészt jelentős része a marketingre ment
nem értem mit nem értesz.
manapság sokkal többe kerül egy játék lefejlesztése, marketingelése, stb.A 2 bf game horror áron került lefejlesztésre, így nem csoda hogy nincs több 4 év alatt
(ráadásul szarok is talán jobb is így)[ Szerkesztve ]
-
Giovan!
addikt
Mindig elszorul a szivem, ha eszembe jut hogy Sev talán még mindig ott van a Kashyyyk-on valahol, de már sosem fogjuk megtudni, mert a Republic Commando, a valaha készített legjobb SW játék, nem érdemelt meg egy folytatást
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
sagem
addikt
válasz szupermacs #25 üzenetére
Ok, de a Disney a jogokat birtokolja, így a bevétel szerzés mellett az is legalább olyan fontos nekik, hogy ne járassák le rövid idő alatt a nevet, hiszen még másoknak is el akarják adni az SW játék jogokat. Ha az EA rövidtávon tönkre vágja az SW nevet a gamer világban, akkor nem fognak két kézzel kapkodni a jogok után a cégek, azaz most van bevételük, később meg nem lesz.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
batman91
őstag
Ezen én már meg sem lepődök. Csak a bejáratott, tejelő címeket húzzák és képtelenek fejlődést mutatni. Helyette tönkreteszik a nagy nevű stúdiókat és tucatszarokat készíttetnek velük.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
hhenry
őstag
Remek most láttom
-
tibaimp
nagyúr
Totál egyetértünk!
Egy open word (nem feltéten egy bolygón játszódó), ezért inkább nevezzük open space játékért kb megörülnének az emberek. De ne az új éra szarát dolgozza fel, az is fontos lenne!A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
aAron_
őstag
Mint ahogy a CD Projekt Red is. Nem a cégformával van itt a probléma, hanem a menedzsmenttel, vállalti kultúrával.
Az meg megint csak nem igaz, hogy a profitmaximalizálás a fogyasztó kárára kell, hogy történjen. Egy hosszútávon versenyképes cégnél pont ellenkezőleg van.
What is your ikigai?
-
hhenry
őstag
Nem is tudtam hogy volt ilyen projekt de így extrán sajnálom nagyon kíváncsi lettem volna rá
-
Dvix
senior tag
Amit nem lehet tele lőni mikro-tranzakciókkal az náluk kuka. Jah és igen, a Star Wars franchise már nem érdekel engem, se játék sem film. Elég nagy büntetés volt végig szenvednem a rohadt SJW-nak készült Last Jedi-t.
Az EA rajta ül egy arany bányán gyakorlatilag, bármire rányomja a SW nevet az már pénz. Retardáltak én mondom nektek.
Most a Disney-től az lenne a legnagyobb lépés ha odaadnák a jogokat a Bungie-nak, vagy a CD Project Red-nek.[ Szerkesztve ]
-
Gery9112
őstag
igen, valamint legyen live service, hogy Early Access játékként (EA!) kiadhassák és fontos a multiplayer, hiszen mi reprezentálja jobban a világ legnagyobb űroperáját mint a 64 fős online multiplayer.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
RIC5I
tag
azért reménykedem hogy előbb utóbb abban az EA törli saját magát
Hatékonyság nem tetszés kérdése.
-
félisten
válasz hombre[EU] #4 üzenetére
A Dice, ellenben egy nagy kupac, EA alatt kivéreztetett fejlesztővel, tényleg megérdemli, hogy végre lehúzzák a wc-n, és utánaöntsenek egy kis hipót, biztos, ami biztos.
-
GodGamer5
addikt
Mondjuk ezeket a nyílt világú cuccokat nem nagyon kéne erőltetni, inkább a 1313 féle unchartedes normális single csőjátékokat kéne tolni, megfelelő megvalósítással.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Di Natale
aktív tag
Én meg már egy új Star Wars RTS-t várok nagyon... Empire at War 2?
[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
válasz GodGamer5 #40 üzenetére
Csak abban nem lehet eladni két rakat lootboxot stb. EA esetében meg ez a lényeg, hogy ne csak az legyen a bevétel, hogy valaki megveszi, esetleg pár DLC.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
hhenry
őstag
válasz laceszgamer #44 üzenetére
Én nem regkezdtem el Battlefront II-vel játszani hát... Ez a loot boxolás
-
30z.Samu
félisten
Adják oda a Sony-nak a jogokat és lesz értékelhető SW játék.
Sic Parvis Magna
-
Shepard
tag
válasz GodGamer5 #40 üzenetére
Mondjuk egy Infamous féle nyitott világ, ahol vannak mellékküldik, gyűjtögethető dolgok (amik kiegészítik a történetet, hátteret), de alapvetően sztori központúság van, szerintem még rendben lenne. Viszont valóban a Jedi Knight, Republic commando és Force unleashed féle csőjátékok vittél nálam is a prímet.