Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    Ez az egész szabályozás nevetséges, ha nem rendelnek mögé soha nem látott mértékű támogatásokat. Nagyságrendekkel meg kellene növelni a villanytöltők számát, a villamoshálózat kapacitását, mindent... Az egész infrastruktúrán óriásit kellene lendíteni, különben még nagyobb káosz lesz, mint most.

    Ezen felül az is érdekelne, hogy mégis mit fognak csinálni azzal a felfoghatatlan mennyiségű akkumulátorral, ha majd elérik az életciklusuk végét...

    Az alapvetően rendben van, hogy a belsőégésű motoroktól szabadulni akarnak, de a jelenlegi akkumulátor technológiákkal az EV egyáltalán nem megoldás. Máshol és máshogy szennyez, de semmivel sem kevésbé, sőt ha választanom kéne hogy 10-20 év múlva 1°C-al magasabb lesz a napi átlag hőmérséklet, vagy nem lesz ivóvíz, akkor köszi de egyértelműen az előbbit kérem.

    Van 1001 kutatási és fejlesztési projekt, amik mind a jelenlegi savas akkumulátorok leváltását célozzák, rend szerint minimum tisztább, környezetbarátabb, de gyakran hatékonyabb megoldásokkal is. Ezeket kellene nagyon masszívan, euro százmilliókkal támogatni! Aztán ha meg van a jó energiaforrás, legyen az akár egy újfajta akksi, akár szilárd hidrogén, akár az utakba épített indukciós töltés... Utána, ha ez meg van, akkor azt rákényszeríteni az autógyártókra teljesen egységes/szabványos formában (jelentősen környezetkímélőbb), és utána kitiltani minden jelenlegi technológiát, a dízeltől a savas akksikig.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák