Hirdetés
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyrel
őstag
Ez az egész szabályozás nevetséges, ha nem rendelnek mögé soha nem látott mértékű támogatásokat. Nagyságrendekkel meg kellene növelni a villanytöltők számát, a villamoshálózat kapacitását, mindent... Az egész infrastruktúrán óriásit kellene lendíteni, különben még nagyobb káosz lesz, mint most.
Ezen felül az is érdekelne, hogy mégis mit fognak csinálni azzal a felfoghatatlan mennyiségű akkumulátorral, ha majd elérik az életciklusuk végét...
Az alapvetően rendben van, hogy a belsőégésű motoroktól szabadulni akarnak, de a jelenlegi akkumulátor technológiákkal az EV egyáltalán nem megoldás. Máshol és máshogy szennyez, de semmivel sem kevésbé, sőt ha választanom kéne hogy 10-20 év múlva 1°C-al magasabb lesz a napi átlag hőmérséklet, vagy nem lesz ivóvíz, akkor köszi de egyértelműen az előbbit kérem.
Van 1001 kutatási és fejlesztési projekt, amik mind a jelenlegi savas akkumulátorok leváltását célozzák, rend szerint minimum tisztább, környezetbarátabb, de gyakran hatékonyabb megoldásokkal is. Ezeket kellene nagyon masszívan, euro százmilliókkal támogatni! Aztán ha meg van a jó energiaforrás, legyen az akár egy újfajta akksi, akár szilárd hidrogén, akár az utakba épített indukciós töltés... Utána, ha ez meg van, akkor azt rákényszeríteni az autógyártókra teljesen egységes/szabványos formában (jelentősen környezetkímélőbb), és utána kitiltani minden jelenlegi technológiát, a dízeltől a savas akksikig.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn