- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Netfone
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
Szivo motort is szoktak, csak par %-os teljesitmeny emeles a maximum amit elerenek(max 5-8%) esetleg fogyasztas optimalizalas szempontjabol, de tul nagy valtozas nem szokott lenni, ezert nem is foglalkoznak vele.
A motorhomersekletet siman at lehet verni, hogy hidegnek erezze a motort es dusitson folyamatosan a kevereken, a lambda szonda nem szol bele. Altalaban 60-70 fokos vizhomerseklet alatt zart szabalyzasu a befecskemdezes, a lambda szondat kizarja a korrekcios tenyezobol a vezerlo.
Logikusan belegondolsz, normal mukodes soran akkor soha nem is tudna a vezerlo hideg motornal dusitani, mert a lambda visszaszabalyoznaEgyebkent ezek a "sufni" muszerek akkor jonnek jol, ha egy az emberben van egy kis muszaki beallitottsag, es esetleg pl egy vizhofok jelado tonkremegy, akkor egy otthon elvegezheto 10 perces melo miatt ne kelljen 5-10ezret kiadnia. Sok autonal meg az is az elonye, hogy esetleg autovasarlas elott ra lehet nezni a tenyleges futott Km-re(jopar tipusnal nem lehet atirni, illetve nagzobb macera minthogy bevallaljak)
-
nyogo83
senior tag
"Húzd le a hőmérséklet jeladódról a csatlakozót,akkor -40C lesz a felvett érték"
Nem minden esetben -40C lesz, mert nem mindegy hogy NTC-s vagy PTC-s a hofokjelado, illetve alapesetben mikor lehuzod, legtobb ECU atall egy gyari kozepertekre(40-60fok)"A szélessávú lambda szondák szinte azonnal üzemkészek és nem zárja ki semmi őket a működésből."
Igen, csak szelessevu az eleg ritka az atlag utcai autoban, ezt mar legtobbszor tuning soran kerulnek bele. Valamint ha gyarilag is van benne, akkor is hagynak egy kis melegedesi idot, amig a szonda eleri a "megszolalasi" uzemhomersekletet, amit szinten a vizhofoktol tesznek fuggove.Szivato temat meg nem feszegettem, tisztaban vagyok a dolgokkal, lattam mar joparat.
Csak arra probaltam reflektalni, hogy egy ket "szupertuner" hogyan tuningol es hogyan tudjak atba*ni az ECU-t illetve a tulajt
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Philips LCD és LED TV-k
- Filmgyűjtés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care