Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz mutyi #4 üzenetére

    Azok is ezen az elven működnek... tehát rá kell dugni és szoftverrel felülírni - átírni...

    lyen kábelek a galetto, kwp2000 stb... ám ez nem olyan mint egy windows optimizáción professional for geeek program... tehát nem egy csippptuning off állást kattintasz át on-ra..

    hexadecimális írás, elemzések... stb ismeret kell hozzá...

    Bár legtöbb kezdő általában csak átírja az automata szívató értékeit, gyakorlatilag a 40 fokos nyárban is azthiszi a kocsi h -5 fok van, ezek az ilyen 5-10.000 ft-os "szakműhelyek csipptuningjai"...

    Igazából , otthon nem ajánlom a csipptuningot, pláne nem ebay-es klón kábellel, mindenféle szaktudás nélkül...

    Kivéve ha a kocsinak teljesen mindegy, és/vagy van pénz másikra, ha esetleg valamit nagyon elrontanál.. :)

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

  • Doze

    aktív tag

    válasz mutyi #4 üzenetére

    Sziasztok!

    Amit fentebb írtak igaz... sajnos. Még annyival egészíteném ki a dolgot, az ECU írókban nem vagyok járatos, de külföldi fórumon olvasgatva az újabb ECU-kat "levédik" ezt szokták feltörni.. Majd ha ez megvan kiolvassák a gyári szoftot.. Autó fékpadra, utána következik a hosszadalmas optimalizálás. (ha valaki csinálta már a típust, akkor könnyű) A piacon kismillió autó, igény van... multi megoldás nincs.

    Tuning boxok is csak a lambda szondával manipulálnak... (utána meg köpi az ECU az emissziós hibakódokat)

    Munkadíj, mondjuk legyen 50E huf Fékpad használat: 70E huf...

    Megoldás még sport ECU-t beépíteni az autóba, ami külön erre a célra van kitalálva... Nincs feltörés, hozzáférhető stb..

Új hozzászólás Aktív témák