- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Készül a Galaxy S24 FE
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MG4 menetpróba
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Outlander
őstag
Azok is ezen az elven működnek... tehát rá kell dugni és szoftverrel felülírni - átírni...
lyen kábelek a galetto, kwp2000 stb... ám ez nem olyan mint egy windows optimizáción professional for geeek program... tehát nem egy csippptuning off állást kattintasz át on-ra..
hexadecimális írás, elemzések... stb ismeret kell hozzá...
Bár legtöbb kezdő általában csak átírja az automata szívató értékeit, gyakorlatilag a 40 fokos nyárban is azthiszi a kocsi h -5 fok van, ezek az ilyen 5-10.000 ft-os "szakműhelyek csipptuningjai"...
Igazából , otthon nem ajánlom a csipptuningot, pláne nem ebay-es klón kábellel, mindenféle szaktudás nélkül...
Kivéve ha a kocsinak teljesen mindegy, és/vagy van pénz másikra, ha esetleg valamit nagyon elrontanál..
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Doze
aktív tag
Sziasztok!
Amit fentebb írtak igaz... sajnos. Még annyival egészíteném ki a dolgot, az ECU írókban nem vagyok járatos, de külföldi fórumon olvasgatva az újabb ECU-kat "levédik" ezt szokták feltörni.. Majd ha ez megvan kiolvassák a gyári szoftot.. Autó fékpadra, utána következik a hosszadalmas optimalizálás. (ha valaki csinálta már a típust, akkor könnyű) A piacon kismillió autó, igény van... multi megoldás nincs.
Tuning boxok is csak a lambda szondával manipulálnak... (utána meg köpi az ECU az emissziós hibakódokat)
Munkadíj, mondjuk legyen 50E huf Fékpad használat: 70E huf...
Megoldás még sport ECU-t beépíteni az autóba, ami külön erre a célra van kitalálva... Nincs feltörés, hozzáférhető stb..
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care