Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz Bib #21 üzenetére

    "Húzd le a hőmérséklet jeladódról a csatlakozót,akkor -40C lesz a felvett érték"
    Nem minden esetben -40C lesz, mert nem mindegy hogy NTC-s vagy PTC-s a hofokjelado, illetve alapesetben mikor lehuzod, legtobb ECU atall egy gyari kozepertekre(40-60fok)

    "A szélessávú lambda szondák szinte azonnal üzemkészek és nem zárja ki semmi őket a működésből."
    Igen, csak szelessevu az eleg ritka az atlag utcai autoban, ezt mar legtobbszor tuning soran kerulnek bele. Valamint ha gyarilag is van benne, akkor is hagynak egy kis melegedesi idot, amig a szonda eleri a "megszolalasi" uzemhomersekletet, amit szinten a vizhofoktol tesznek fuggove.

    Szivato temat meg nem feszegettem, tisztaban vagyok a dolgokkal, lattam mar joparat.

    Csak arra probaltam reflektalni, hogy egy ket "szupertuner" hogyan tuningol es hogyan tudjak atba*ni az ECU-t illetve a tulajt :)

Új hozzászólás Aktív témák