Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    Na végre, jó az oldal :))

    Automata szívató már elég rég a múlté.. Helyette van injektor meg extra tüzelőanyag. Tálán túlzásba is vitték, mert kitalálták hogy -40 fokon is érzetre meg kell lenni annak az X lóerőnek. (nehogy a paraszt azt higgye a 10 millás autóról, nem megy -40-be, jéghideg motorral ) A motornak beadnak annyi üzemanyagot, hogy csöpög a kipufogó végéből.. (az erős benzinszag, még az Euro6-os autóknál is erősen érződik hideg motornál)

    Lambda szonda piszkálása: A benzin-levegő keveréknek nemhiába van egy pontos sztöchiometrikus aránya. (lehető legoptimálisabban égés ) 1kg benzin elégetéséhez 14.7kg levegő szükséges
    ez úgymond a Lambda 1... van olyan +-0,12 tűrési aránya, ez alatt, fölött viszont teljesítmény vesztés tapasztalható. Az elektronikának egyébként az a feladata hogy 1:14,7 arányt biztosítsa , terhelés, légköri nyomás, gázpedál helyzet, hőmérséklet(motortér, víz, külső) stb. függvényében.. ha az egyik értéket megváltoztatjuk, szinte könyvelhető, hogy részterhelésen veszíteni fog a motor valahol... a többi meg placebo.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák