- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz Dr. Romano #10 üzenetére
Sajnos igazad van.Koncepció volt a PhysX mögött hogy nem befolyásolhatja a játékmenetet,lévén Radeonon nem ment és konzolon se, már akkor is többen játszottak konzolon mint PC-n,igaz nem volt ekkora olló.Szóval ezért nem tartalmaz a PhysX modul rombolható környezetet stb,csak ilyen particle,fluid, stb cuccokat, ezek kizárólag a látványon dobnak.Half Life 2 fizikai motorjához képest megint csak ugyanez miatt nem csinált semmit a libikókával, a játéknak kellett hogy legyen saját alap fizikai motorja,hisz ha az egész fizikát a PhysX-re épited NV kártyákat leszámítva többi platformon ZÉRÓ fizika lenne(Talán a CPU-s PhysX működik minden platformon,alap fizikának jó lenne de amúgy ugyanazt tudja mint a Havok vagy bármelyik CPU-s fizikai motor,GPU modul hozza az extrát)(Egyébként úgy tudom a Havok is fizetős viszont módosítható a kód,elég sok játékba felelős a fizikáért).Persze hogy ilyet nem csinált senki.PhysX másik baja a fizetős opción kívül a zárt kód volt,fejlesztők nem optimalizálhatták a kódot úgy ahogy szerették volna. Gépigénynövelésen kivűl másba is megjelent,több játéknál is előfordult hogy jóval kevesebb PhysX effektet tudtak beépíteni mint szerettek volna mert nem volt kompatibilis a játék leképzőjével.Ilyenkor a megoldás az lenne hogy a PhysX kódját módosítod,de erre nem volt lehetőség(Witcher 3,AC4 is ezért került be ilyen kevés PhysX effekt).Ilyenkor azt csinálták hogy a játék leképzőjét módosítottak hozzá hPhysX-hez de ez elég sok többlet munka órával járt,és nem érte meg szóval inkább lemondtak néhány plusz effektről.
Nemrég viszont teljesen megnyitották, ez a gond elhárítva.Kár hogy mostanra AAA cégeknek saját fizikai motorja van,igaz az összes CPU-val működik,azt meg látjuk kb elmúlt 10 évbe elég lassan fejlődött,még mindig csak effektek vannak,nincs hozzájuk törmelék fizika,így aztán persze hogy eltűnik minden még a levegőbe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!