- Google Pixel topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Júliusi techmontázs (2025)
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
ASUS O!Play és moServices összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
milestone
tag
válasz
kisgyerek85 #2597 üzenetére
Köszönöm.
-
milestone
tag
Sziasztok,
Nem tudok lejátszani egy fájlt.
A részletei:
FORMAT..........: MKV
FORMAT VIDEO....: AVC
CHAPTERS........: NO
MÉRET...........: 4,64 GB
ViDEO.CODEC.....: x264
KÉPARÁNY........: 2,35:1
FORMÁTUN PROFIL.: High@L4.1
FRAMERATE.......: 23,976 fps
BiTRATE.........: 4315 Kbps
RESOLUTiON......: 1280x534Mi lehet a gond, és hogyan tudom megoldani? Laikus vagyok.
Bő egy éve vettem az R1-et, eredeti gyári firmware van rajta. A System menüben azt mondja, h. 01.24P a verziója. Frissítés segítene? Ha igen, hol találom ennek a leírását?
Köszönöm.
-
milestone
tag
Még valami: lejátszás- vagy másolás menüben mi a 3. opció (uPnP) a storage és a network mellett? Első kettő egyértelmű.
Továbbá a Network-ön belül mi a My neighbours? A helyi (Win) hálózaton belül levő többi gép? Azok egyébként is megjelennek, ha az R1 látja a gépeket.
Bocs, hálózatok terén laikus vagyok...
Hol találok egy részletes használati utasítást, mert amit mellékeltek hozzá (úgy a nyomtatott, mint a CD-n található) elég gyengus. -
milestone
tag
válasz
freeapro #775 üzenetére
Nem jó, mert a tűzfal (Comodo) miatt nem látja gépet, csak ha az ki van kapcsolva, mely nem túl életszerű állapot ugye. Ráadásul az win-azonosítómat is át kellene írnom, mert az magyar karaktereket tartalmaz, melyet a R1 szoftvere nem ismer...
Továbbá ebben a felállásban a sz.gépnek is működnie kellene filmlejátszás alatt ahhoz, hogy a külső vinyó is elérhető legyen.
Egyelőre ide-oda cipelem a vinyót... -
milestone
tag
Sziasztok,