Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • madgie

    titán

    válasz peti_s #761 üzenetére

    "de sokan jönnek itt a supporttal hogy az milyen jó. Egy Xiaominak jobb"

    Szóval te nyugodtan felhívhatod az ingyenes sájómiszápportot, ha bármi olyan bugod van a telefonnal, ami zavaró? Csak mert a múlt héten jártam úgy, hogy valami hülyeség miatt zárolták az Apple ID-met (van egy iPad itthon), amit ugyan e-mail-es resettel meg lehetett oldani, de ilyan piszlicsáré sz@rsággal is képes volt a magyar ügyintéző annyira törődni, hogy Amerikában egy iTunes supportos kollágát keressen meg és telefonon beszéljük meg közösen, mit-mikor-hogyan.

    Gondolom ez így megy a kínai telefonokkal is... várjál, nem. Nekem is Meizu-m van. Ha bajom van, oldjam meg valahogy. Tegyek másik romot, rootoljam, hekkeljem szénné, majdjólesza.

    De volt olyan is, hogy véletlenül egy másik Apple ID-vel vásároltam meg egy tízdolláros appot. Amerikai ID-vel volt megvéve eredetileg (pontgyűjtős izékkel), majd hülye ésszel magyarul töltöttem le. Aznap nem is esett le, szalonnasütéses lazulás volt, aminek a végén a cimborának meg akartam mutatni, hogy szól egy Peavey 5150 szimuláció az iPad-re kötve... szóval másnap észrevettem, hogy hopp, ez megint ki lett fizetve. Felkerestem a supportot, visszaadták a pénzt.

    Szóval bármit lehet mondani az Apple-re, de a supportja nagyon is jó. EU-s telefonnál is megoldható volt úgy a csere (piszok ment az i5 kamerája alá anno), hogy elengedtem egy telefont az iCentre-nek, kértek pár fotót e-mailben, aztán küldhettem futárral a telefont, ők meg pár nap múlva küldték helyette a másikat. 300 km-re Pesttől azért ez nagy segítség volt. Most a Meizu-val mehetnék a sóhivatalba, ha valami baja lenne...

Új hozzászólás Aktív témák