- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz morfondőr #43 üzenetére
Ez a játék eleve egy szemétnek indult.
Rábízni egy olyan stúdióra amely kizárólag sztori alapú karakterfejlődéses RPG-ket gyártott az utóbbi 20 évben egy coop lövöldét mint utolsó nagy esélyt? Mennyire balek vezetőség kell az E/A-nál legyen ahhoz, hogy ezt komolyan gondolják? Mennyire gerinctelen kellett legyen a Bioware vezetése, hogy rámondják, hogy ezt el tudjuk vállalni, meg tudjuk csinálni?
Mindezt úgy, hogy a csapat jobbik fele már évekkel ezelőtt elhagyta a céget, a maradék pedig tapasztalanabb/ tehetségtelenebb. Már a projekt indulásakor lehetett ezt tudni.
Az elmúlt években a Bioware-nél egyértelműen B-kategóriás csapatok dolgoznak és azok alapján ami tőlük szivárog a csapatnál dolgozás alapja nem kizárólag és talán nem is elsődlegesen a tehetség / tudás, hanem egy retardáltan-liberális világképpel való azonosulás. Amcsik ezeket Social-Justice-Warrioroknak mondják. A Bioware totálisan elmerült ebben.
Minden debilségük mellett nem volt annyi eszük, hogy a játékmotorosok élére rakjanak egy olyan embert aki az utóbbi 5évben látta már hogy hogyan csinálják a nagyok? Ha nincs házon belül, akkor miért nem igazoltak valakit? Mert ha megtették volna, akkor már a design fázisban rájönnek, hogy nem lesz ez jó az állandó játékblokkoló-pályatöltögetéssel, és azt ki kell küszöbölni, meg kell oldani a háttérben.
Már lassan 10 éve kimentek a loading screenek a divatból, ezek meg nem vették ezt észre. Tucatnyi emberévet és millió dollárokat költöttek a játékra és képtelenek voltak egy ilyen ordas hibát észrevenni/kiküszöbölni.
Játszik náluk valaki egyáltalán shooterrel?
Ez a játék egy szemétnek indult, én tudtam előre.
[ Szerkesztve ]