Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz morfondőr #43 üzenetére

    Ez a játék eleve egy szemétnek indult.

    Rábízni egy olyan stúdióra amely kizárólag sztori alapú karakterfejlődéses RPG-ket gyártott az utóbbi 20 évben egy coop lövöldét mint utolsó nagy esélyt? Mennyire balek vezetőség kell az E/A-nál legyen ahhoz, hogy ezt komolyan gondolják? Mennyire gerinctelen kellett legyen a Bioware vezetése, hogy rámondják, hogy ezt el tudjuk vállalni, meg tudjuk csinálni?

    Mindezt úgy, hogy a csapat jobbik fele már évekkel ezelőtt elhagyta a céget, a maradék pedig tapasztalanabb/ tehetségtelenebb. Már a projekt indulásakor lehetett ezt tudni.

    Az elmúlt években a Bioware-nél egyértelműen B-kategóriás csapatok dolgoznak és azok alapján ami tőlük szivárog a csapatnál dolgozás alapja nem kizárólag és talán nem is elsődlegesen a tehetség / tudás, hanem egy retardáltan-liberális világképpel való azonosulás. Amcsik ezeket Social-Justice-Warrioroknak mondják. A Bioware totálisan elmerült ebben.

    Minden debilségük mellett nem volt annyi eszük, hogy a játékmotorosok élére rakjanak egy olyan embert aki az utóbbi 5évben látta már hogy hogyan csinálják a nagyok? Ha nincs házon belül, akkor miért nem igazoltak valakit? Mert ha megtették volna, akkor már a design fázisban rájönnek, hogy nem lesz ez jó az állandó játékblokkoló-pályatöltögetéssel, és azt ki kell küszöbölni, meg kell oldani a háttérben.

    Már lassan 10 éve kimentek a loading screenek a divatból, ezek meg nem vették ezt észre. Tucatnyi emberévet és millió dollárokat költöttek a játékra és képtelenek voltak egy ilyen ordas hibát észrevenni/kiküszöbölni.

    Játszik náluk valaki egyáltalán shooterrel?

    Ez a játék egy szemétnek indult, én tudtam előre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák