Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pdatech

    csendes tag

    Mr Anjoki idézeteire reagálnék:
    "a legtöbb vásárló számára a különböző márkák szinte azonos felhasználói élményt biztosítanak, így javarészt az ár alapján dönthetnek."

    Például a HTC a múlt héten bejelentett két új gépével pontosan azt csinálja, hogy az Androidot már meg sem említi. A Sense-t egyfajta Android feletti élményként definiálta, így próbálja meg meghatározni a saját arcát. De a Sony-Ericsson (mediascape, timescape), a Samsung (TouchWiz) is ezzel próbálkozik. Nyilván a "futtottak még" márkák nem fejlesztenek majd rá nagyon az alapra, de a legtöbb nagy márkanév esetében a vevő egyedi felületekkel találkozhat már most.

    A másik stratégiailag hibás lépés, hogy az Android rendszer fejlesztése kizárólag a Google kezében van, mely az online szolgáltatásokból származó bevétel jelentős részét is zsebre teszi.

    Ez sem 100%-ban igaz. Meg kell nézni bármely Androidos telefon licenszleírásait, min. 2-3 különböző copyright info olvasható, töbek között a Google-é, de a gyártóé is. Az okos gyártó igyekszik az alaprendszerre ráfejleszteni, ráadásul a hivatalos Open Handset Alliance-nak sok-sok tagja van.

    Vannak igazságok a finn vezető szavaiban, de tényszerűen nem mutat jól olyan rendszert savazni, ami 8-900 százalékot nőtt egy év alatt, miközben többé-kevésbé Mr Vanjoki irányítása alatt jutott oda a Nokia, hogy negyedévről negyedévre veszít a mára már csaknem kizárólag Nokiás Symbian, lecserélik a CEO-t és Mr. Vanjoki a saját bejelentése szerint sincs már 6 hónapnál tovább a Nokia bérlistáin.

Új hozzászólás Aktív témák