- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Április 23-án érkezik a OnePlus Pad Go
ma Ár még nincs, de 1 eurós foglalóért cserébe 30 eurós kedvezmény jár majd, illetve grátisz 80 wattos töltőfej.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Jól néz ki, kívülről is jó a forma, belülről pedig ezt az A-osztály/GLA belsőt nagyon szeretem!
-
kretenallat
senior tag
Fiatal (lényegtelen, hogy női) vásárlók és a 17 millás árcímke... látszik, hogy ez sem ide készül
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
.Szaki.
addikt
válasz kretenallat #3 üzenetére
Szerintem teljesen unisex ez az autó, én bármikor bevállalnám.
-
k-adi
nagyúr
válasz Mr Anderson #2 üzenetére
az engem is jobban érdekelne
-
atike
nagyúr
válasz kretenallat #3 üzenetére
Persze, mivel itt nem 17 lesz... Ha jól sejtem. Drágább...
Szerk:
én meg a Audi RS e-tron GT tesztjére lennék kíváncsi...[ Szerkesztve ]
-
kretenallat
senior tag
erre a mondatra vonatkozott: Különlegességnek mondható, az EQ-termékcsalád Electric Art kivitele elérhető lesz ennél a modellnél, ami egyedi, rózsaarany színű kiegészítőket is tartalmaz, amivel a gyártó valószínűleg a fiatal női vásárlókat szeretné megszólítani.
@atike: hat ahol jol elnek es megengedhetik, ott miert is ne adhatnak dragabban? a nemet penztarcakat azert megiscsak kimelni kell, a mienkhez kepest
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
Füleske
addikt
válasz kretenallat #3 üzenetére
Egyik autó sem ide készül, kicsi piac vagyunk mi ahhoz. Sőt lassan az EU piac is kicsi és inkább Kínának terveznek autót. Lásd a mostani BMW - k orrát. 17 millió az alapár, kötelező extrákkal az bőven 20 felett lesz. Az ár függ pl. az adóktól (Kínában 0 % az adó az elektromos autókra) és az árfolyamoktól. (gyenge forint)
-
kretenallat
senior tag
nem kovetem az autoipart, biciklin szeretnek megoregedni, ha mar muszaj, ugyh nem tudok sokat hozzaszolni, de penzt sokkal konnyebb ott csinalni, ahol eppenseggel emelkedik az atlag eletszinvonal es hirtelen terem parszazmillio vasarlo, akinek nem volt, de mostmar lehetne x termeke... nem csoda h az osszes ceg benyal a ccp nek.
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
szekra
őstag
Hátulja elég ocsmány lett szerintem.
-
Ádám16
addikt
Ideje lenne pármrd dolcsit invesztálnia egy új (első saját), elektromos platformra, ha valamit akar a jövőben ez a gyártó.
Ez az autó ebben a formában ennyiért halálra van ítélve. Aki nem (pl) Model 3-at vesz e helyett, az vagy totál laikus, vagy a pénze ellen van. -
M5Norbi
őstag
Abszolút egyetértek veled.
Sajnos sok olyan autóval szemben van ilyen előítélet (nem tudom hogy ez csak magyar vagy európai gondolkodás) amelyek nem tank méretűek vagy nincs egyéb sokszor csak marketing értékileg macsós kiállásuk.
És itt nem egy rózsaszín kis cuki akármire gondolok.
Az 1-es BMW vagy a A3-as Audi abszolút meg van ezzel bélyegezve pedig ha valaki legtöbbször egyedül esetleg 1-2 utassal jön vagy megy akkor untig elég.
De ugyanezen márkák kissebb SUV-jai szintén be vannak így skatulyázva.
Pedig pl a cikkben szereplő autó szerintem bárki számára jó lehetne.
Persze azt tudjuk hogy nagyon sokszor (nem anyagi oldalról közelítve) van az hogy emberek nem az ő használati szempotjaik szerinti ideális autóban ülnek.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
kretenallat
senior tag
ami egyedi, rózsaarany színű kiegészítőket is tartalmaz, amivel a gyártó valószínűleg a fiatal női vásárlókat szeretné megszólítani. Az EQA 250 alapára Németországban 47 500 euró körül alakul majd, ami átszámolva körülbelül 17 és fél millió forintot jelent.
senki nem irt olyat, hogy ez ciki lenne ferfinak v nem nekik valo, sem a cikk, sem en. a cikkben szerepel a vegen ket mondat, az egyikben fiatal noi vasarlok, a masikban egy 17 milkas arcimke. direkt kiemeltem h lenyegtelen h noi vasarlo e, vagy sem, fiataloknak erre nincs penze nalunk.
a macsok meg az elozo generaciok lehet, hogy furcsa elvek alapjan valasztanak, de szerintem kihaloban van ez a reteg. a mi generacionknak mar mas hulyesegei lesznek. (mert lesznek...)
:: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::
-
.Szaki.
addikt
válasz kretenallat #16 üzenetére
Jellemzően ezeket a fiatalos autókat egyébként eleve nem a fiataloknak szánják, ezért is lehet 17 millióért adni. Ez a marketing, de ha megnézed akár a nem prémium márkák fiataloknak szánt autóit is, az esetek döntő többségében idősebbek vezetik, akik ezzel igyekeznek magukat "fiatalosan" érezni. Ha már csak a magasabb üléspozíciót is figyelembe vesszük, egy fiatal simán be tud ülni egy A-osztályba, vagy CLA-ba, az idősebbeknek viszont nagyon kényelmes a crossover kialakítás.
Azoknak a fiataloknak a száma pedig akik meg tudnak vásárolni ~17m Forint körüli összegű autót rendkívül minimális, nem nálunk, hanem bárhol. Jellemzően azokat sem ők vásárolják, hanem az szülők.
-
M5Norbi
őstag
válasz kretenallat #16 üzenetére
Elnézést ha valamilyen formán kötözködésnek tűnt. Igen nem ezt írtad valóban.
Csak valamiért ez ugrott be róla.
Inkább mint érdekesség ugrott be. A cikkben átsiklottam a rózsaszín kiegészítőkön így tényleg a hölgyeket célozzák vele.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Squirrel
őstag
Olyan sok gond azért nincs a model 3-ommal. Pár egyedi esetet (ami nyilván borzasztó dolog az aktuális tulajdonosnak) felkap a média, de szerintem összességében a nagy gyártók EV jeikkel sokkal több gond van (a komplett Polestar flottát 2x hívták vissza, ID3-asok szoftvergondja...)
-
k-adi
nagyúr
válasz Mr Anderson #20 üzenetére
ha nagyon közel, adhatnál egyet
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Jeorjosz7 károsultjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1
- Eladó Dell Latitude 3310
- Eladó Lenovo ThinkPad T495s notebook