Hirdetés

2019. január 24., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30) .mf


.mf
(PH! kedvence)

"Könnyebbnek viszont nem mondható, nagyjából 2,5 tonnát nyom, ebből 0,7 tonnát teszt ki a 95 kWh kapacitású akkumulátor, szóval amúgy nem gazdálkodtak rosszul a mérnökök."

Lóf@szt. 2,5 tonna, hogy üzemidejének legnagyobb részében egyetlen 80 kilós embert elvigyen? Ez a mai mobilitás rákfenéje, maga a nagybetűs PAZARLÁS. Sokkal könnyebb járművek kellenének.
De nem csak tömegében pazarló ez a jármű, a sok marketing/pr-bullshittal szemben, hogy "apait-anyait beleadtak", hogy "első pillanattól elektromos autónak készül", ott a motortér helye, egy kisebb kocsi fél csomagtartónyi helye kihasználatlanul, csak lötyög benne a töltőkábel.

[/rant]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.