Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz helixP #8 üzenetére

    Több ezer kilométer után azt mondanám, hogy van olyan szituáció amikor jobban látja előre. Aztán néha csúnyán benézi. Pár eddig tapasztalt hiba amivel nem tud mit kezdeni:

    - Néha a kamion hátulján lévő 80-as feliratra a belső sávban nyom egy határozott féket 130-ról a sorban.
    - Egy kicsit szűkebb úton gyorsít-lassít másodperces váltásban, mert menne, de nem mer elmenni a rossz úton himáblódzó busz/teherautó mellett.
    - Kanyarba simán beront a megengedett sebességgel, aztán a korlátozó táblánál határozottan fékez ahelyett, hogy kicsit gurítaná az autót. Tábla hiányában simán berongyol 70-nel a körforgalomba.

    Biztos, hogy idővel jobb lesz, de az még odébb van.

    Most is sokat tud segíteni ahol ideálisak a viszonyok. Ilyen pl. a halálosan monoton autópálya vagy országút. Nem bambul el, tartja a sávot, a követési távolságot és nem kezd el száguldozni. Igaz, hogy kockásan, de fékez és igyekszik kikerülni a bajt, ha mondjuk egy utánfutós egyed kiballag féktáv határán elém. Ha meg nem tud mit kezdeni a szituációval riaszt és próbálja minimalizálni a bajt fékezéssel, vészvillogóval.

    De még van sok gyerekbetegsége pedig hozzáértők dicsérték ezt a verziót. El sem tudom képzelni milyen lehet ami rossz.

    [ Szerkesztve ]

    https://frescho.hu

  • frescho

    addikt

    válasz Bossyy #12 üzenetére

    Valamikor be kell fektetni a pénzt. Jelenleg prémium szolgáltatásként adják el és a végfelhasználóval fizettetik ki az árát. Szóval a gyártóknak ez nem veszteséges.

    Az átmeneti időszakban nem lehet rendesen támaszkodni a mesh hálózatra, hanem szenzorokat kell használni. Pályán hamarabb lehet megvalósítani, mert nincs semmi külső zavaró tényező. Városban, országúton nem lehet lemondani a szenzorokról. Nem lehet minden gyalogost, őzet, labdát... felkötni 5G-re. Ez a pont viszont még gyenge lábakon áll, elég sokszor generál fals riasztást vagy ilyedősen fékezget még hétvégi nyugis forgalomban is. Csúcsban be sem merem kapcsolni, mert tömegkarambolt okozna egy sávelhúzásnál vagy zebránál utolsó pillanatba megtorpanó gyalogos miatt.

    https://frescho.hu

Új hozzászólás Aktív témák