- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
keszi1991
tag
Teljes mértékben egyetértek, esélytelen hogy ez megvalosuljon, amit nem is bánok! Annyi és annyi váratlan szituáció adódhat amire képtelenség felkesziteni az autót! Ez max úgy valósulhatna meg ha az összes autó ilyen lenne, amire még meg kisebb az esély.. 🤣És még akkor is ott lenne a gyalogos forgalom illetve minden egyéb.. Döglött tetem fakidol stb.. És még arról nem is beszéltünk mi van akkor ha valami az autóba megy tönkre.. Rosszul méri fel a dolgokat stb.. Ami még a legnagyobb baj az egészben higy ezeket a rendszereket sman felfogjak törni és egy idegen átveszi felette az iranyitast.. Lesz ebből nem egy merénylet...
-
A jogi részről volt szó a videóban, azt gondolom kidolgozzák addig, de az még mocskosul messze van.
Amúgy teljesen egyetértek amit mondasz, hasonlóan látom. Ha lesz is teljes mértékű önvezetés, az sem 10 év múlva lesz. Hanem jóval több.Igazán értelme akkor lesz, ha minden autó önvezető, és mindegyik autó tud kommunikálni egymással.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
mjani1172
addikt
Az mellett, hogy egyetértek, kiegészíteném,nekem egy új autóm van, amiben van távolságtartó tempomat.
És közel sem 100% , többször megviccelt már. Az hogy indokolatlanul hatalmasat fékez egy dolog (még ha borzasztó kellemetlen is), de a rosszabb hogy 30 ból egyszer viszont nem fékez. Hibajelzés nincs nem is volt soha.
Nagyon nagyon kezdetlegesek,nem is értem hogy miért nincs ebből több balhé. -
helixP
nagyúr
Az elején vagyunk, és fokozatos lesz, de unokáink már csak zárt pályán, úri hóbortként fognak autót vezetni, pont úgy, ahogy mi most lovagolunk. És ez így van rendjén. Minden biztonságosabb és hatékonyabb, ha automatizálva van (termelés / gyártás, repülés, energetika, stb.).
Azokat a részlet kérdéseket, amiket felsoroltál meg fogják oldani kompromisszumos módon, az emberiség ennél sokkal többre is képes volt már.
Nehéz elképelni, tudom, de nehéz volt a kor emberének a repülést, az elektromosságot, a televíziót.
És tudod, mi fogja az utolsó lökést megadni? Az üzlet. Eszement munkaórák, humán erőforrások mennek veszendőbe, mert emberek autókban ücsörögnek hosszú órákat, amikor értelmes termelő / alkotó tevékenységet is végezhetnének.Nem látható dolgok: előbb és jobban látja, mint Te, volt szerencsém ilyen kísérleti autót látni működés közben.
Felelősség vállalás: ez most is pontosan szabályozva van a beszállítói láncban.[ Szerkesztve ]
-
frescho
addikt
Valamikor be kell fektetni a pénzt. Jelenleg prémium szolgáltatásként adják el és a végfelhasználóval fizettetik ki az árát. Szóval a gyártóknak ez nem veszteséges.
Az átmeneti időszakban nem lehet rendesen támaszkodni a mesh hálózatra, hanem szenzorokat kell használni. Pályán hamarabb lehet megvalósítani, mert nincs semmi külső zavaró tényező. Városban, országúton nem lehet lemondani a szenzorokról. Nem lehet minden gyalogost, őzet, labdát... felkötni 5G-re. Ez a pont viszont még gyenge lábakon áll, elég sokszor generál fals riasztást vagy ilyedősen fékezget még hétvégi nyugis forgalomban is. Csúcsban be sem merem kapcsolni, mert tömegkarambolt okozna egy sávelhúzásnál vagy zebránál utolsó pillanatba megtorpanó gyalogos miatt.
https://frescho.hu
-
helixP
nagyúr
Mi számít belátható időnek?
Nem egy rendszer működik egy ilyen autón. Ha a connected része nem működik (mert a másik autó nem connected, vagy mert "napszél" van ), akkor ott vannak a szenzorok, ha az sem ott vannak a vizuális rendszerek, egyéb helymeghatározó rendszerek.
Kiberbiztonság persze issue, de elég jól megy a bankkártyák, pénzmozgások / gyártástechnika légi forgalom esetében is, meg lehet azt oldani.
Adatigénye persze hogy van, azért jön az 5G, energiaigény meg egyáltalán nem vészes. Pl. egy elektromos autóban akkor sem a szenzorok, antennák lesznek a legnagyobb fogyasztók, ha 3x annyi lesz bennük.
Ha ezt a filozófiát deklarálnád befektetőként, nem adnék hitelt Ez legalább olyan, mint 1995-ben nem a mobiltelefonba fektetni. Egyértelműen ez a jövő, az időpont és a pontos megvalósítás kérdéses csakfrescho: Így van, együtt kell működnie a rendszereknek.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
1) A Waymo valahogy köszöni, teljesen jól van a kiszámíthatóságáról nem igazán ismert kerékpárosok között is, nem szokása kivasalni őket. Még a legbénább uber rendszer is érzékeli a kivilágítatlan, össze vissza grasszáló gyalogost is. A normálisak meg reagálnak is rá.
2) A Volvo már régen közölte, amikor piacra dobja, teljes jogi felelősséget vállal majd érte."(Még a vonatoknál sem merték meglépni, pedig ott zárt rendszer (sínek) vannak,"
Nem nem merték, nem érte meg, illetve szépen terjednek az automata szakaszok. Például Spanyolországban is, ahol pont ez is volt a probléma a legutóbbi nagy vonatbalesetnél, hogy azon a szakaszon még nem épült ki, az ember meg valami maximum 1 másodperccel később fékezett, mint kellett volna.
#12 Bossyy: Miért kéne hozzá adótornyokat kiépíteni? Simán el tudja küldeni az egyéb jármüveknek fontos információkat, jelentéseket 4G-, 3G-n is, teljesen precíz, pontos információáramláshoz meg elég egy kis környezeti terjesztés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Stellar Blade
- Gitáros topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...