- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
ma Többszereplős együttműködés (HMD, Heineken, Bodega) keretein belül készült el a Nokia 2660 Flip alapjaira építő Boring Phone.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
ph A SanDisk Extreme Pro sorozatba érkező modell már az SDUC specifikációknak is megfelel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz bulikavagyok #18 üzenetére
Én azért bízom benne, hogy rengeteget kell még várni erre. Aki nem szeret vezetni, annak javaslom a sofőrt, esetleg a tömegközlekedési eszközöket, ma már vonattal is relatíve gyorsan ellehet jutni A-ból B-be, na meg városon belül ott a Taxi. Bőven elég alternatíva arra, hogy ne kelljen vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
válasz noPublicFG #29 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem ha egy autó akkora, hogy belefér az egész család minden csomagjukkal egy nagyobb utazásra és ~5mp alatt éri el a 100km/h-át, tehát a teljesítmény is megvan, hogy kényelmes idő alatt lehessen eljutni vele Európa bármely pontjára, akkor az minden, csak nem városi autó. Városivá az elképesztően gyenge hatótávja teszi, innentől pedig lehet vitázni, hogy akkor most ennek mégis van-e értelme vagy nincs. Az elektromos hajtásnak egyelőre szerintem a tényleg városi autóknál van értelme (mondjuk Zoe, i3S, e-Up!, e-Golf), ezekkel kicsi az esély, hogy ki akarsz (vagy ki tudsz) menni a belvárosból, lokálisan pedig tényleg nem szennyez. Nagyobb autóknál viszont továbbra is a Toyota tudja a megoldást 1998 óta, ez pedig a hybrid hajtás.
-
.Szaki.
addikt
válasz bulikavagyok #37 üzenetére
Mondjuk 10-13m körül van már CR-V, RAV4, Camry, szerintem ha az embernek nem hiányzik a prémium logó az autó orráról, akkor bőven elég mindenre egy ilyen autó.
Az önvezetéssel kapcsolatban pedig nagyon szkeptikus vagyok. Elhitették az emberekkel, hogy ez mennyire jó, de szerintem örökre több lesz vele a gond, mintha ember vezetne. Sok dologban jó az automatizálás, sőt a legtöbb esetben az a jó alternatíva, de a vezetésre meglátásom szerint sosem lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jeorjosz7 károsultjai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- Windows 11
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 "Golyóálló" Üzleti Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Eladó Asus Z13 i7-12700H 16GB RAM RTX 3050 Ti 1 TB
- FÓLIÁS HP EliteBook 840 G6:i5 8365U,8-16GB,256GB SSD,14"FHD,vil.MAGYAR bill,WWAN 4G+AJÁNDÉK HP táska
- Goldshell SC LITE - készleten - azonnal vihető!
- WHITE GAMING PC // I5 // 24GB DDR4 // SSD+HDD // GTX 1060 6GB