- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nálam még nem járt. Pedig szívesen kipróbálnám. Jövőhéten meg is érdeklődöm a helyi kereskedésben, h mikor lesz tesztautójuk?!
Egyébként eddig csupa jót hallottam/olvastam róla. Engem egyedül az autópályán való "vánszorgás" ami aggaszt egy kicsit. Nem szeretnék 90-100-zal a külső sávban araszolni egy ilyen autóval.
[ Szerkesztve ]
-
tovgab
aktív tag
Valóban nem KELL 90-100-zal menni pályán, csak nagyon ajánlott, ha nem szeretnél drasztikus hatótávcsökkenéssel számolni. Pont Handras videóiban mondja el minden elektromos autót használó vendég, hogy pályán mindenkinek a 100-110-es tampót javasolják. Talán csak Mr. Nehézláb nem tartja ezt be.
De van is konkrét mérés róla: az e-tron-ba 95 kWh-s aksi került, melynek nettó teljesítménye 83,6 kWh. Pályatempó (120-130 km/h) mellett pedig kb. 30,5 kWh/100km a fogyasztása, tehát kb. 274km a hatótáv. Az már azért elég húzós csökkenés a majdnem 400-hoz képest.
Az előző kommentelő szerintem arra akart utalni, hogy vesz egy ilyen autót ~30 misiért és még mindig kompromisszumot kell kötnie ha pályán szeretne HALADNI. Ettól függetlenül ez egy szuper járgány, majdcsak egyre elérhetőbb árú modellek követik, egyre több márkától és akkor az átlagember is vehet egyet...O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
nagyúr
Nyilván 130-cal szabad menni, sőt a fogyasztás is sokkal kedvezőbb olyan sebességnél is mint egy benzines/dízel autónál, csak épp a hatótáv csökken drasztikusan. És egy elektromos autóval nem 5 perc a tankolás a kúton. Legalábbis egyelőre. Ezért van az, h az autópályán "vánszorognak" az elektromos autók a külső sávban. Legalábbis a legtöbb.
Követem András YT csatornáját, nagyjából képben vagyok.tovgab: Pontosan!
[ Szerkesztve ]
-
nullpoint
senior tag
Hol van olyan sztráda magyarországon ahol lehet folyamatosan 120km/órát tempomattal menni?
Autópályán két lehetőség van.
1. Belső sáv padlógáz.
2. Szélső sáv, 50 és 80 között random módon tötymörgők.
Könnyes szemmel mosolyognék ha végre lehetne akár 100-zal folyamatosan menni.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nagyúr
A 120km/h nekem kevés pályán. Magyarországon soha nem száguldozom, de azért mindig 150 felé egy kicsivel lövöm be a tempomatot. Ez már egy elfogadható (illetve abszolút biztonságos) tempó, és nem kell félnem a radaroktól sem. Amúgy szerintem az lenne a legjobb, ha 160-ra emelnék a sebbésséghatárt - de ez a mostani tendenciákat látva teljesen esélytelen. Pont a napokban olvastam valahol, h van rá esély, h 2022-től 130 km/h-ra korlátozzák az új autók sebességét.
Ez után már csak az hiányzik, h minden autó önvezető legyen, utána beleírhatják a KRESZ-be, h közúton tilos autót vezetni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Foxpost
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)