- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #16820480 #34 üzenetére
"Ezzel az a baj, hogy azt a részecskeszűrőt nem lehet csak úgy magára hagyni vásárlás utána, mint ahogy teszi rengeteg tulaj, aztán majd pár éves autó okádja a fekete füstöt."
A pár éves autó bizonyosan nem.
Már majdnem egy évtizede "gondozásmentes" részecskeszűrőt építene a járművekbe. Ha nem csak városban van használva a jármű, és időnként 20-30 kilométert is mennek a járművel, akkor működik az öntisztulás.
(Az első generációs porcelánszűrőre fémréteget gőzöltek, ezzel lehetővé vált a korom oxidációja beavatkozás nélkül.) ha mégis megtelik a szűrő, jelez a jármű, hogy tisztító körre kell indulni a járművel. Ha ez nem történik meg többször, akkor bevágja a sárga jelzést, hogy haza akar menni a gyártóhoz. Ha az sem történik meg akkor vagy teljesen leáll vagy vészhelyzeti állapotba kerül a motor. A fordulatszám és a nyomaték erősen korlátozott lesz. A DPF sértetlen marad. Ekkor még szoftveres beavatkozással lehet állóhelyben tisztítani a szűrőt.
Ha valaki ezt is elrontja, már a motort sem tudja elindítani további beavatkozás nélkül.Mi naponta használunk egy Ford Transit járművet. Naponta egy kört megy városban, kétszer 9-10 kilométert.
Nyáron nincs vele gond. Ilyenkor télen ezen a rövid távon nem képes annyira felmelegedni, hogy beindulhasson az öntisztulás. Regenerációs útra akkor akar menni, amikor időre kell szállítanunk. Marad a táblagépes szoftveres tisztítás.
Korábban távolabbra kellett szállítani, akkor nem volt gond vele télen sem, 4-5 kilométerrel volt távolabb a cél, működött az öntisztulás.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...