- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MG4 menetpróba
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
QwErTy42
addikt
Kiragadtok pár példát, hogy embereknek 500+ kilométereket kell menniük, mert muszáj. Mindenkinek. Mikor ez nem így van. Azok vannak sokkal kevesebben, akiknek a példád szerint több száz km-t kell mennie. Na nekik a dízel teljesen jó.
Az arányokon van a hangsúly, amit már nagyon sok elmondtak.
Az emberek túlnyomó többsége ingázik és a rokonlátogatás sem több, mint 100-200 km. Itt most bőven 80-90 százalékról beszélünk.
Az irodámban a kollégáim nagy része az agglomerációban vagy Pesten lakik és járnak Pestre dolgozni napi 20-50 km-t megtéve. Egy embert nem tudok mondani a fél gyárban, aki nem Pest megyében lakik.
Nekik az elektromos teljesen jól használható valami lehet.Pedig az elektromos az Isn'. Ez a jövő.
Sokkal egyszerűbben gyártható, könnyebben, ritkábban szervizelhető és üzembiztosabb valami, mint egy belsőégésű.
Nem beszélve, hogy a megtermelt áram lehet zöld, karbonsemleges vagy lehet az idővel sokkal tisztább, mint most. Míg a benzin/dízel környezetterhelése már nem fog csökkeni. Kezdve a kőolajszármazékok ellátási láncán keresztül, az autók gyártásán át, egészen az orrunk alá pöfögött finomságokig. Vagy az egyre öregebb auók emelkedő kibocsátását is említhatnék (lásd lefingott 15 éves magyar autópark).Az elektromos autókban még sok a potenciál.
Lehet az akkuk előállítása olcsóbb, kevésbé szennyező (lásd kobalt mentes Tesla akksik, amihez nem kell szegény afrikai gyerekek vére, verítéke...).
Az autók gyártása is nagy mértékben egyszerűsödik. Most jelentek meg a gördeszka platformok vagy kezdik bevezetni a nagy konszernek. Ennek az egyszerűsítésnék és optimalizálásnak lesznek még további lépcsőfokai.
Eljön az idő, amikor az elektromos olcsóbb lesz és profitábilisabb, mint egy belsőégésű.S míg benzint/dízelt otthon elég bajosan tudsz tankolni, addig ha nem is az összes ember de egy jelentős hányaduk otthon meg tudja oldani. Ezzel is tehermentesítve a gyorstöltőhálózatot.
A jelenlegi támogatások arra jók, hogy ezek a fejlesztések elinduljanak, felgyorsuljanak, hogy 5-10 év múlva sokkal szélesebb rétegek számára elérhető legyen.
[ Szerkesztve ]
...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Formula-1
- Xbox Series X|S
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- PlayStation 5
- Sorozatok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care