- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaliGab23
senior tag
De elég ha 10 percre van egyidejűség... akkor is hirtelen kell 25GW teljesítmény...
Oké nem lesz ilyen, legyen negyede, akkor meg plusz 6000MW kell.
Okos mérő lehet a megoldás, hálózatba kötve, amelyek az autókkal is kommunikálnak és majd az szabályozza, hogy ne lehessen ilyen brutális egyidejűség.
Szerk:
Plusz amit az előzőbe írtam, hogy az autók is visszatáplálhatnak.[ Szerkesztve ]
Kezdetek... 1996... Nokia 1610...
-
Squirrel
őstag
Szerintem elbeszéltek egymás mellett. Igenis k.ra megvan az esélye, hogy mindenki egyszerre kezdjen tölteni. Mikortól van éjszakai áram? Nálunk 9-től. Az összes ismerősömnek úgy van beállítva, hogy az autó 9-kor kezdjen tölteni 11.5 kW-tal, nálam a Wall Connector ennyivel tölt, de szerintem az Audi is. Ha 1 millió autós gondolja úgy, hogy akkor 9-kor kezdjen tölteni, akkor azért az a pillanatnyi terhelés igencsak meg fogja izzasztani a rendszert. Az ilyenkor kikebabszottul mindegy, hogy 20, 40 vagy 75 kWh-t akarnak az emberek tölteni. És akkor vegyük figyelembe, hogy haladunk a megújuló energia felé, az atomerőműveket épp a legtöbb helyen be akarják záratni. Remélhetőleg egyre kevesebb fosszilis erőmű lesz. Én is villanyautó párti vagyok, jó dolog, de azert vannak és lesznek hátrányai és ezeket tapasztalom is. Ha te napi 40-50 km-t használod a villanyautódat és mellette van egy másik hosszú utakra, akkor persze nem sok hátrányát látod, de fogadd el, hogy igenis vannak hárányai a dolognak és vannak emberek, akik pont emiatt nem fognak vagy jelenleg nem akarnak EV-t venni. Otthoni fizetések és árak mellett meg nem sok embernek fér bele, hogy vegyen egy 2. autót (és nem egy 15 eves kormoló csotrogányt). Miért járnak akkor átlagban Magyarországon 12 vagy 14 éves korú autókkal? Az egyik hozzászólásodban pont te írtad, hogy mennyire nem jó, ha valaki elvakult fosszilis vagy ellenkezőleg elvakult elektromos autó hívő. Úgy néz ki, pont az utóbbi csoportba tartozol. Sajnos a világot nem lehet egyik évről a másikra átállítani elektromos közlekedésre, törekedni kell rá, hogy kevésbé szennyezzük a világunkat, de a jelenlegi rendelkezésre álló technika ezt azért még behatárolja. Én szurkolok Elon Musknak és a hasonló embereknek azért, de elfogadom, ha valaki a jelenlegi helyzetben nem akar EV-t venni. Mondjuk azt nem értem meg, ha csak az a kifogás, hogy nem hörög, ha a gázra lép.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ASUS ROG Ally
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ford topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...