Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Én szeretem ezeket a cikkeket, csak a magyar autós társadalom olyan e-autózással kapcsolatban hiteltelen helyekről szedi az információit mint barna, kopasz, pista, Tc. A média nagy úr, és mindig szomorúan látom hogy sokak mások véleményét mennyire szentnek veszik. Persze a saját érdek is benne van nyilván (motorhang, a közös utálat összetart stb.)
Szóval nem meglepő ha az ember nincs tisztában a valós környezetterhelési értékekkel akkor neki a villanyautók ellenszenvesek (ami abszolút marhaság, mert ha környezet szempontjából nem lenne komoly javulás akkor is ott lenne a városi levegő).
Model Y-ra rátérve. Egy picit nagyobb model 3. Simán jó vétel, de nem itthon szvsz. Annyira drágák eu-ban de főleg itthon a teslák hogy nem éri meg a több millió felárat. Ha valaki megnézi az alap model 3 itthoni árát kb szomorú lesz. És az Y még ennél is több lesz. De ugye ha nincs konkurencia akkor annyi amennyi.Amiről meg nem sokan beszélnek hogy az Y-nak kisebb a hatótávja mint a model 3-nak, nem is kicsivel. Ennyit számít a fogyasztás.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”