Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz tothmaxy182 #17 üzenetére

    Ion-om van, en egy eve 2.25-ert vettem es jelentem boven hasznalhato. Most neztem nemreg, hirdetesi aron is 2.5-ig mar vannak peldanyok, foleg most holtidoszakban. Erre mondtam hogy ingazni jobb, en legalabbis szeretem, de teny, dugoban ugyanugy all (na jo, csak majdnem ugyanugy, ha a sima autokhoz nezem, mert a dinamikussaga miatt ott is tudok savot valtani vagy mas okbol hamarabb elorebbjutni, ahol a hasonlo meretu Alto-val nem ment).
    Persze a hasznalhatosagot most A-bol B-be, mint zart robogo nezem, az egy mas kerdes, hogy ha a user kimondottan autobuzi szempontbol nezi.
    Meg egy: bar az arkategoria nem kezdodik lentebb, de nekunk a masik auto olyan plugin hibrid, ami ingazasban elmegy full aramrol, csak videkre kell neki benzin. Egy benzines auto + egy elektromos motor helyett mar lehet ez is alternativa, attol fugg mik az autokkal szembeni feltetelek, es tovabbra is, az se tud elore menni a dugoban.

    szerk.
    Elkezdtem olvasni a cikket. Mar ertem a hozzaallast: az illetonek nincs elektromos autoja, kulonben nem mondana olyat, hogy "Azzal persze számolni kell, hogy minél több fogyasztót használunk, annál inkább csökken a hatótáv.". A futesen (kliman) kivul a fogyasztok a kisakkurol mennek, tok mind1 hogy hany dolog csung rajta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák