- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Netfone
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Újrázhat a Pixel Tablet
ma Csak ezúttal dokkoló nélkül. A kiegészítő természetesen külön megvásárolható marad és elvileg érkezik az érintőceruza és a billentyűzetes tok is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
válasz benzinkutass #11 üzenetére
És tényleg.
(#10) Huntszy: Nem volt fair az összehasonlítás, de én új-új összehasonlításban azt mondanám, hogy egy benzines sokkal jobb ajánlat, ha nem vagyok elvakult EV hívő. Ezek a supersoco-k tényleg nem drágák, de annyira már drágák, hogy ennyi pénzért vadi új minőségi 125-ös robit kapok (suzuki, honda, stb...) Persze a fenntartás több, de van ereje, nem fog nyögve nyelni egy komolyabb emelkedőnél (direkt rákérdeztem erre a supersoco-nál, hát, budai hegyekbe türelem kell....), van annyi erő, hogy városon kívülre is ki lehet merészkedni vele, keveset fogyasztanak a modern 4 ütemű 125-ös robogók (nagyon max 2,5l, állítólag), tárolóhely pedig biztos van bennük elég a mindennapi munkába járáshoz. Az eddigi elektromos robogók többségénél nem úgy emlékszem, hogy jól állnának tárolórekeszekből. Márpedig ez elég fontos, mert a funkcióját csak így tudja rendesen betölteni, hacsak nem teszünk rá egy utólagos dobozt, amiből egy jobb már tisztességes pénzmennyiség, plusz esztétikailag nem szép...
[ Szerkesztve ]
Jevons paradox