- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ezekben a színekben érkezik a Pixel 8a
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
gp A készítők reménye szerint ez a szám drasztikusan megemelkedik a hónap végén debütáli PlayStation kiadástól.
-
Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
ph A HS35-nek jött egy második generációs verziója, amelyet virtuális térhangzást produkáló, USB-s adapterrel is megvásárolhatunk majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Okos elgondolás szerintem hisz helyesen látják, hogy egyre több féle elektromos jármű szaladgál az utakon a kis rollerektől az autókig. Mindenképpen úgy lehet igazán löketet adni ezeknek, ha az ember nem fog attól tartani, hogy "mi lesz ha lemerül?". Mostanában magam is egyre többet gondolkozom valami kétkerekű alkalmasságon munkába járni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
axioma
veterán
Hajra! Nekem epp a heten lett e-autom, es bar nem szamitok az utcan toltesre, de veszmegoldasnak jol hangzik.
-
Gusztáv
addikt
Szerintem nem rossz ötlet, elektromos autó úgy, hogy nincs garázs, vagy beálló elég körülményes. Ráadásul plug-in hybridből egyre több van, azt simán feltölti reggelig.
Laci
-
Ezekiel Ston
senior tag
Jól jönne ez tuti...nekem hibrid elektromosomhoz napi töltéssel tuti megajándekozná az eletem rendesen.
-
Johnny70
tag
Jó ötlet, irodák mélygarázsaiba tökéletes, ahol a legtöbb autó 7-8 órát is áll. Az irodaház telepíti a kért parkolóhelyekhez és a felhasználást ki tudja számlázni a cégnek, és nem kell giga beruházás sem. A legtöbb embernek meg ennyi töltés elég arra, hogy hazaérjen meg reggel vissza, így otthon sem nagyon kellene tölteni. Az elektromos kerékpárok és robogók terjedésének is nagy löketet adhatna.
-
axioma
veterán
Azert irodahazban eleg ritkan problema a meglevo infrastruktura. Inkabb olyan helyeken, ahol 16A-es max. kismegszakito meg azt elbiro halozat van. Az irodahazaknal nem tudok rola, de pl. a StopShop obudai parkolojat azert nem zarhattak le fizetosre, mert csak 2 toltot telepitettek, es 4-et kellett volna... szoval kotelezettsegek bizonyos fajta beruhazasoknal vannak, siman elhinnem hogy irodahaznal is, es ott a delej mennyisege is boven tobb mar maga az epulet miatt, mint a nem ipari hasznalatu kornyeken. Utobbiakhoz jobban kene.
Masreszt jo lenne az irodahazak parkolojat duplan hasznalni, meg a lakohazaket is. Osszesen egy lako meg egy dolgozo se hasznalna ki ugyanazt a helyet ugyanakkor. Altalaban is igaz, toltore is igaz lenne.
Megjegyzem az irodahazak problemaja hogy ha kint ingyen parkolok, bent meg nem, akkor inkabb toltom otthon, az olcsobb (nem nagyon lehet havi szintu fizetesnel se a munkanaponkenti ezres alatt meguszni, a toltes ara joval kevesebb). Nyilvan ha rendesek es zold rendszamra ingyen allsz be, az mas teszta. -
Crafter32
őstag
Nem értem miért ingyenes a töltés az autóknál mikor otthon vegyestüzelésű kazánt kivàltva sokkal jobban megmentené a levegőt valami modernebb fűtés, mint egy eu6 dízel levàltàsa. De ha már annyira menő vki, hogy elektromossal kínlódik akkor sok értelmét nem látom ennek a kis töltőnek. Egy marketing félrevezetèsnek tökéletes. Étterem tulajdonos lennèk bátran hirdetnèm nálunk ingyen tölthető az autód. Persze a semmire nem lenne elég, de azért ingyenes 😁. Vicc az egész.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Nem ertek egyet. Ez most nem arrol szol, hogy ingyen kapod az autod tolteset. Ez arrol szol, hogy ilyet lehet jo surun rakni a terkepre, es akkor az is merni fog elektromos autot venni, aki attol fel, hogy le fog fogyni hazafele es utana nem tud bele akkut vinni, mint a dizelesbe peldaul kannaban. Egyebkent konkretan engem is mindig ezzel a keppel fenyeget a sajat ferjem, hogy nem tud majd menteni (jo, a priusszal nem annyira egeszseges a vontatas se de rovid tavon beleferhet). Ha van mindenhol olyan tolto, amivel par km-t ra lehet tolteni, akkor haza lehet erni. Vagy egy "normalis" toltohoz.
Az egy tok mas kerdes, hogy futeni se kene barmivel, de a futesnel sokkal hamarabb kene a szigetelesre figyelni, es mellesleg jo szigeteltseg mellett nem eri meg a fosszilissal futes, mert a villany toredek beruhazasbol es nem horror szamlaval is kifuti. Tehat azt ott mashol kell kezdeni - szerintem.
-
Fabianus
tag
Szerintem ez jó elképzelés, és nem, nem a 10-15 km-re elegendő vésztöltés miatt.
Ha valaki e-autókban gondolkodik, az mindig az otthoni töltés lehetőségével is kalkulál, de ez a társadalom jelentős részénél nincs így, se garázs, se kert. A tizedikről, meg körfolyosósnál meg hogy tölthető az autó?
Na ezek pont arra lennének jók, hogy akár lakótelepeken, akár belvárosban is valaki egy este alatt feltölthesse az autóját. Egy átlagos használat mellet kb. hetente egy este kellene töltőn hagyni az autót.Ez nem a "benzinkutak" e-töltős kiváltására lennének jók, hanem az "otthoni" töltés lehetőségét biztosítani szélesebb rétegnek.
-
Johnny70
tag
Én arra gondoltam, hogy pl ahol legutóbb dolgoztam fix helyem volt és több, mint 200 parkolóhely volt. No egy ilyen helyen képzelj el mondjuk 100 db plug-in hibrid és elektromos autós flottát gyorstöltővel... Ilyen helyen a helyek kb 70%-hoz elég lenne 16A, mert egész nap egy helyben állnak, de parkolóhelyenként kellene mérni a fogyasztást, mert a cégek is szeretnék látni, hogy x autójukra mekkora ktg jutott, stb. Tavaly ott volt 2 db töltőhely... Arról nem is szólva, ha tucatszámra kezdenek e bike-kal meg robogóval járni az emberek, ott a kerékpár tárolókat is át kell alakítani.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiel Ston
senior tag
Azt én értem hogy tök jó NEKED, hogy ott van a munkahelyeden a töltőpontod, és tudod használni, de aki az utcán van az nem tudja használni.
Én ezért is fogtam a fejem most mikor múlt héten a cikk hatására feltelepítettem az alkalmazást, mondom majd jól megnézem BP-n hol vannak ezek a telepített pontok...
Hát hogy is mondjam egy vicc.
Zárt parkolókba betenni "teszteni" nagyon okos egy húzás, véletlen se tudj rámenni rádugni a cuccod és kipróbálni milyen is ez a csoda. Részemről egyenlőre használhatatlan egyenlőre míg ilyen stádiumban van. -
.DLL
veterán
Pontosan, a társasházi övezeteket kellene teleszórni ilyenekkel. Első körben nyilván a gazdagabb negyedekben, ahol pénz lenne akár elektromos autóra is, de saját garázs / kert nemnagyon, így ez egy visszatartó tényező, amit ezek a normál töltőpontok meg tudnának oldani.
(P.H.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Építő/felújító topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- RAM topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7370 13col FHD IPS, M5-6Y57, 8GB DDR3, 128GB SSD,Újlenyomatolvasó/Win11
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS, i7-1185G7 Iris Xe G7 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Fehér Lenovo GAMING3 NVIDIA RTX 3060 6gb i7-12650H 16gb ram 500gb ssd FHD 165HZ windows1
- Eladó Dell Latitude 3310
- Eladó Lenovo ThinkPad T495s notebook