Hirdetés

2018. október 21., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Xaels


Xaels
(PH! félisten)

Okos elgondolás szerintem hisz helyesen látják, hogy egyre több féle elektromos jármű szaladgál az utakon a kis rollerektől az autókig. Mindenképpen úgy lehet igazán löketet adni ezeknek, ha az ember nem fog attól tartani, hogy "mi lesz ha lemerül?". Mostanában magam is egyre többet gondolkozom valami kétkerekű alkalmasságon munkába járni.

PSN ID: Lord_Machine_X ///

(#2) axioma


axioma
(PH! addikt)

Hajra! Nekem epp a heten lett e-autom, es bar nem szamitok az utcan toltesre, de veszmegoldasnak jol hangzik.

(#3) Gusztáv


Gusztáv
(PH! addikt)

Szerintem nem rossz ötlet, elektromos autó úgy, hogy nincs garázs, vagy beálló elég körülményes. Ráadásul plug-in hybridből egyre több van, azt simán feltölti reggelig.

Laci

(#4) Ezekiel Ston


Ezekiel Ston
(senior tag)

Jól jönne ez tuti...nekem hibrid elektromosomhoz napi töltéssel tuti megajándekozná az eletem rendesen.

(#5) Johnny70


Johnny70
(kvázi-tag)

Jó ötlet, irodák mélygarázsaiba tökéletes, ahol a legtöbb autó 7-8 órát is áll. Az irodaház telepíti a kért parkolóhelyekhez és a felhasználást ki tudja számlázni a cégnek, és nem kell giga beruházás sem. A legtöbb embernek meg ennyi töltés elég arra, hogy hazaérjen meg reggel vissza, így otthon sem nagyon kellene tölteni. Az elektromos kerékpárok és robogók terjedésének is nagy löketet adhatna.

(#6) axioma válasza Johnny70 (#5) üzenetére


axioma
(PH! addikt)

Azert irodahazban eleg ritkan problema a meglevo infrastruktura. Inkabb olyan helyeken, ahol 16A-es max. kismegszakito meg azt elbiro halozat van. Az irodahazaknal nem tudok rola, de pl. a StopShop obudai parkolojat azert nem zarhattak le fizetosre, mert csak 2 toltot telepitettek, es 4-et kellett volna... szoval kotelezettsegek bizonyos fajta beruhazasoknal vannak, siman elhinnem hogy irodahaznal is, es ott a delej mennyisege is boven tobb mar maga az epulet miatt, mint a nem ipari hasznalatu kornyeken. Utobbiakhoz jobban kene.
Masreszt jo lenne az irodahazak parkolojat duplan hasznalni, meg a lakohazaket is. Osszesen egy lako meg egy dolgozo se hasznalna ki ugyanazt a helyet ugyanakkor. Altalaban is igaz, toltore is igaz lenne.
Megjegyzem az irodahazak problemaja hogy ha kint ingyen parkolok, bent meg nem, akkor inkabb toltom otthon, az olcsobb (nem nagyon lehet havi szintu fizetesnel se a munkanaponkenti ezres alatt meguszni, a toltes ara joval kevesebb). Nyilvan ha rendesek es zold rendszamra ingyen allsz be, az mas teszta.

(#7) Crafter32


Crafter32
(őstag)

Nem értem miért ingyenes a töltés az autóknál mikor otthon vegyestüzelésű kazánt kivàltva sokkal jobban megmentené a levegőt valami modernebb fűtés, mint egy eu6 dízel levàltàsa. De ha már annyira menő vki, hogy elektromossal kínlódik akkor sok értelmét nem látom ennek a kis töltőnek. Egy marketing félrevezetèsnek tökéletes. Étterem tulajdonos lennèk bátran hirdetnèm nálunk ingyen tölthető az autód. Persze a semmire nem lenne elég, de azért ingyenes 😁. Vicc az egész.

[ Szerkesztve ]

(#8) axioma válasza Crafter32 (#7) üzenetére


axioma
(PH! addikt)

Nem ertek egyet. Ez most nem arrol szol, hogy ingyen kapod az autod tolteset. Ez arrol szol, hogy ilyet lehet jo surun rakni a terkepre, es akkor az is merni fog elektromos autot venni, aki attol fel, hogy le fog fogyni hazafele es utana nem tud bele akkut vinni, mint a dizelesbe peldaul kannaban. Egyebkent konkretan engem is mindig ezzel a keppel fenyeget a sajat ferjem, hogy nem tud majd menteni (jo, a priusszal nem annyira egeszseges a vontatas se de rovid tavon beleferhet). Ha van mindenhol olyan tolto, amivel par km-t ra lehet tolteni, akkor haza lehet erni. Vagy egy "normalis" toltohoz.

Az egy tok mas kerdes, hogy futeni se kene barmivel, de a futesnel sokkal hamarabb kene a szigetelesre figyelni, es mellesleg jo szigeteltseg mellett nem eri meg a fosszilissal futes, mert a villany toredek beruhazasbol es nem horror szamlaval is kifuti. Tehat azt ott mashol kell kezdeni - szerintem.

(#9) Fabianus


Fabianus
(tag)

Szerintem ez jó elképzelés, és nem, nem a 10-15 km-re elegendő vésztöltés miatt.
Ha valaki e-autókban gondolkodik, az mindig az otthoni töltés lehetőségével is kalkulál, de ez a társadalom jelentős részénél nincs így, se garázs, se kert. A tizedikről, meg körfolyosósnál meg hogy tölthető az autó?
Na ezek pont arra lennének jók, hogy akár lakótelepeken, akár belvárosban is valaki egy este alatt feltölthesse az autóját. Egy átlagos használat mellet kb. hetente egy este kellene töltőn hagyni az autót.

Ez nem a "benzinkutak" e-töltős kiváltására lennének jók, hanem az "otthoni" töltés lehetőségét biztosítani szélesebb rétegnek.

(#10) Johnny70 válasza axioma (#6) üzenetére


Johnny70
(kvázi-tag)

Én arra gondoltam, hogy pl ahol legutóbb dolgoztam fix helyem volt és több, mint 200 parkolóhely volt. No egy ilyen helyen képzelj el mondjuk 100 db plug-in hibrid és elektromos autós flottát gyorstöltővel... Ilyen helyen a helyek kb 70%-hoz elég lenne 16A, mert egész nap egy helyben állnak, de parkolóhelyenként kellene mérni a fogyasztást, mert a cégek is szeretnék látni, hogy x autójukra mekkora ktg jutott, stb. Tavaly ott volt 2 db töltőhely... Arról nem is szólva, ha tucatszámra kezdenek e bike-kal meg robogóval járni az emberek, ott a kerékpár tárolókat is át kell alakítani.

[ Szerkesztve ]

(#11) Ezekiel Ston válasza Johnny70 (#10) üzenetére


Ezekiel Ston
(senior tag)

Azt én értem hogy tök jó NEKED, hogy ott van a munkahelyeden a töltőpontod, és tudod használni, de aki az utcán van az nem tudja használni.
Én ezért is fogtam a fejem most mikor múlt héten a cikk hatására feltelepítettem az alkalmazást, mondom majd jól megnézem BP-n hol vannak ezek a telepített pontok...
Hát hogy is mondjam egy vicc.
Zárt parkolókba betenni "teszteni" nagyon okos egy húzás, véletlen se tudj rámenni rádugni a cuccod és kipróbálni milyen is ez a csoda. Részemről egyenlőre használhatatlan egyenlőre míg ilyen stádiumban van.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.