- Yettel topik
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi Band karkötő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
babosmiki
addikt
Jól beszélt az úriember, és jók voltak a kérdések is.
[ Szerkesztve ]
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
Quqesz
nagyúr
Csak kár, hogy a vw most állította le a hybrid autók forgalmazását(átmenetileg)
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel!
-
Dr. X
aktív tag
Nagyon bizarr, hogy a kérdés utólag lett szinkronizálva a videóba!
-
csongi
veterán
Jajj de szepen megmagyarazta marketinges modon.
3 perc elegendo volt .
Az elektro motor egyszerubb mint a benzises. Aztaaa na ne mond.
Eppen csak a korulotte levo vezerlo rendszer tartalmaz egy csomo meghibasodasi lehetoseget.Olyan ez mint regen voltak ddr2 ddr3 hybrid lapok.
Jol hangzik, de sosem futott be.
Ma sem ertem minek ezt eroltetni.
A rohadas olaj erdekek meg mindig nem engednek.
Nem kell magyarazni egyik gyartonak sem a bizonyitvanyt, el@asztak 30 evet, es ezzel a hulladek megoldasssal akarnak valamit villantani.
Keszult egy doku film, ahol levezettek, mitortenne ha holnaptol nem lenne koolaj. Megdobbento. Ha csak a feltetelezesnek a fele igaz, mar akkor nagy xarban van az emberiseg.Ugye, pont a WW aki hu de kapalozik a Tesla europaba koltozese ellen.
Szandekosan hatraltatva az egesz alternativ hajtasos megoldasokat.
Most, hogy Ausztraliaba attores lett a Hidrogen biztonsagos tarolasaban es szallitasaban, vajon mennyire lesznek elkotelezve tovabbra is belso egesu motorok iranyaba? -
ates
aktív tag
Köszi a videót.
-
Ambrosio
csendes tag
Azért nem annyira hulladék megoldások ezek a hibridek. A Toyota Priusokat 1997 óta gyártják sorozatban! Azért már eléggé kiforrották magukat. És nem az elektromos része a gyenge láncszem, igazából a benzines rész is tök rendben van. A Priusok az egyik legkisebb karbantartás igényes autók. Ráadásul ugye benzinmotorral eddig még nem csaltak olyan durván mint a dízelekkel a károsanyag-kibocsájtás mérésnél... legalábbis nem derült ki, és simán elmegy 4-5 liter/100km között. Ja és majdnem Avensis méretű autóról beszélünk.
A full elektromos hajtás lenne a frankó, de ugye azt meg még nem tudjuk 2-3 perc alatt 100%-ra tölteni. És ez a fő probléma, ezért nem fog elterjedni egyhamar.
A hidrogén szállításra is még várni kell szerintem még éveket, mire a valós körülmények között elterjed ez az új technológia.Van egy városi mondás, olyan autót kell venni, mint amit a taxisok vesznek. Egyre több Prius taxi van forgalomban, nem véletlenül.
-
Cypresss
senior tag
BOG! Hatalmas failnek érzem, hogy a hibrid témában piacvezető Toyota/Lexus itthoni képviseletét nem sikerült a témáról megszólaltatni. Ők azért kicsit többet tudnak a technológiáról, mint a VW, és van kb 15 évnyi előnyük a többiekkel szemben...
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
csongi
veterán
Es 97 ota nem lett nepauto, ropke 20 eve volt ra.
Es ettol fuggetlenul abban is van akksi, amit ugye fel kellene dolgozni az elettartama vegen. Mert az elektromos autonal az brutalis kornyezet szennyezo. A hybridnel nem az?De nem az akumlatoros autokon van a hangsuly, hanem az alternativ energia felhasznalason.
Ezen lapitottak 30 evet. Kozben az etanolt eroltetik, mert akkor ugyan ugy kell a koolaj, es a belso egesu motor.
Mert az alternativ megoldasok elmaradottak a jelenlegi technikai fejlettseghez merten. Ez a nagy szanalom .
Tolem borsoval is mehetne, csak legyen eselye az unokainknak az elheto bolygora. -
Feketelaszlo
senior tag
Lehet, hogy nem azonos a szókincsünk, de számomra brutális környezetszennyező például a cián, szénmonoxid, higany vagy az arzén. Akármennyire is hihetetlen, a lítium-ion akkumulátorok ártatlan bárányok savas társaikhoz képest, de még a nyersanyag bányászat és újrahasznosítás során felhasznált anyagokat figyelembe véve sem valószínű, hogy egy autóba beépíthető legkomolyabb szennyezők közé tartoznának.
Túl gyakori meghibásodással pedig aligha jár egy jól megtervezett villanymotor vezérlés. Legalábbis a villanymozdonyok nem szoktak túl gyakran lerobbanni - kb. ugyanazt találod egy elektromos autóban is, csak kicsiben (5000 kW helyett 50-et kell kiszolgálnia - ebből talán érezhető, hogy nem űrtechnológiás teljesítményelektronikáról van szó). Minimum egy nagyságrenddel üzembiztosabb, mint mikor különféle nevetséges kialakítású himbákkal, tengelyekkel, láncokkal meg szíjakkal próbálta az ember a füstokádó gépét szabályozni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Feketelaszlo #11 üzenetére
Ez igy van.
A kornyezetszennyezes osszetett dolog. Az akkumlator gyartasi es eletciklus vegi feldolgozasa is bele tartozik es a hybrid megoldasnal is jelen van.Itt jelentkezik az alcseszett ido.
Mar az akksi mizeria is a mult lehetne.
A hybrid megoldasoknal egyszerre mindketto jelen van. Szerintem duplan karos a kornyezetre , az eletciklusa vegen.De nem csak az autogyartok tehetnek rola. Most mar szamos teszt bizonyitja az emberi tenyezo is komoly mertekben hozza jarul ehhez.
Ez nem reprezentativ, sajat tapasztalat.
Forgalom iranyitas es a kozlekedesi moral valtozasa kb 20% al csokkenthetne a karosanyag kibocsajtast. Nalam ennyivel lehet kedvezobb az atlag. Ebbe beletartozik az egesz gepjarmu elhasznalodasatol az elgetett uezamanyag mennyisegik minden.
Vezetes technika egyeni fejlesztese tovabb csokkenthetne.
Az emberi tenyezo, iranyitas globalisan nagyon nagy mertekben jelenik meg.
Az USA-t nem is emlitem, az ott levo szemlelet, a brutalis ccm-ek es benzinzabalo eszkozok foldresze.
Csak egy pelda.
Ugyan akkor utszakasz megtetelehez mennyi karosanyag termelessel jar, ha 120km/h val tesszuk meg, mint ha az utszakasz felenel 120-rol nullara lassitunk, es ujra 120-ra gyorsitunk?Sajna kommyen lehet, errol mar nem lesz osszehasinlito adat, mert az onvezeto rendszerek terjedesevel az ergiahordozo is levaltasra kerul.
[ Szerkesztve ]
-
-
helixP
nagyúr
Nekem az egész sorozat marhára stílusidegen ezen a blogon. Mérvadó ez a portál, máshoz nem is nyúlok, hogy ha mobiltelefóniáról, telekommunikációról szól.
Értem én, hogy minden az alternatív hajtás / e-mobilitásról szól most és valóban ez lesz a trend, de ennyi erővel kertápolási tippek fiókblog is indulhatott volna.
Abszolút no offense.[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
Addig néztem, hogy "bedugjuk a 220-ba".
Amúgy valóban inkább a toyotát kellett volna megkeresni a témában, akinek volt/van hybridje az tudja, hogy ég és föld egy sima benzineshez képest, az én meglátásom szerint, rohadtul le van maradva az autóipar/vásárlói igények, mert 2018-ban már alap lenne, hogy az összes új autó legalább hybrid legyen, ugyanis össze sem mérhető, az, hogy ha mondjuk állsz a dugóba akkor pörög/pöfög a benzinmotor fölöslegesen, vagy zéró emisszióval állsz, és haladsz a sorral, a fékezési energiáról nem is beszélve, hogy mennyi fölösleget elfékeznek a sima standard autók. RX tulaj.20 éve a PH-n.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- Beszámítás! ASUS B450M R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 650W
- Beszámítás! GIGABYTE B250M i5 7600 16GB DDR4 128GB SSD GTX 1050Ti 4GB FSP CMT160 fekete Chieftec400W