Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz BlackPriest #30 üzenetére

    és mennyit kellene fejleszteni, ha olyan helyen akarsz autót tölteni, mint itt, ahol három 14 emeletes panel áll egymás mellett közvetlenül, 342 lakással?

    a többi hsz-hez: szerintem hosszú távon a belsőégésű motor a jó megoldás, olyan üzemanyaggal, ami nem borítja fel a széndioxid egyensúlyt. például mesterséges benzin.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • #06658560

    törölt tag

    válasz BlackPriest #30 üzenetére

    És mennyi töltőt tudsz így egy lakótelepre kitenni, az együtt mekkora hálózatfejlesztést igényel, illetve melyik lakó fog hajnal kettőkor lemenni, hogy lekösse a saját autóját, majd melyik másik, hogy feltegye az övét, hogy négykor levegye? És mennyi autó parkol, mennyi töltő jutna nekik? Téli hidegben is elég lenne a lecsökkent kapacitás mellett, hogy napokra szétosztva töltögessék az emberek?

    #34 suste: Két új autója van, vagy két sok éves?

    #41 suste: Miből gondolod, hogy sokan vagytok, akiknek jó az a felállás, és meg is tudjátok fizetni?

    [ Szerkesztve ]

  • #06658560

    törölt tag

    válasz BlackPriest #49 üzenetére

    Bocsánat, mérnök vagyok, minden projekt úgy kezdődik, mik a nehézségek, mik a buktatók, azokat kell felmérni! A jelek szerint itt azonban sokan vannak a rózsaszín köd mindent befed, aztán majd utólag lesz valahogy elv mentén gondolkodók!

    #52 axioma: Mennyi elektromos használt autót tudsz venni? Mennyiért? Ugyanazért a pénzért milyen állapotú belsőégésű motorost kaphatsz?
    Mennyien élik az életüket a lakótelepen belül és mennyien utaznak messzebb? Mennyire jó városon átszelő, másik városba utazásra a lakótelep? Csak a lakótelepen van több emeletes házakkal tele minden, ahol esténként komoly problémát jelent parkolót találni, nem hogy tölteni?

    [ Szerkesztve ]

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz BlackPriest #64 üzenetére

    3e autós? Szerintem 2 autós se tudna kultúráltan megegyezni, ha osztozni kéne egy töltőn.
    Nekem például nagyon praktikus lenne egy elektromos autó és használtan nézegetek, mert az újak horrorisztikus áron vannak. A használt autó árak, leginkább külföldről talán már értelmesnek mondhatóak, a töltés problematikája viszont elriaszt
    Többször megyek úgy be pestre reggel, hogy a lakásomig vonattal+10 perc séta és onnan tovább megyek autóval mert több helyre kell menjek időre és tömegközlekedéssel gyakorlatilag megoldhatatlan. Így elkerülöm a brutális dugót az M3 bevezetőn reggel. Erre a célra jelenleg egy kis régi suzukit használok, de egy elektromos autó lenne az ideális használtan, csak a töltést hogyan oldjam meg társasházban? Kérdezgetem ismerőseimet, hogy náluk van-e kultúrált megoldás, de nagyjából veszekedést mondanak meg amit itt a fórumon is, hogy lelógatják a kábelt az emeletről a teremgarázsba. Ezek nem opciók nekem.
    A neten is mennyi kép van arról, hogy a passaui rendszámú benzines mercik meg sportkocsik simán beállnak a jó széles elektromos töltő helyre, aztán b.szódjon meg aki ott szeretne tölteni. Nagyjából ez várható minden társasházban. Basszuskulacs, nálunk a srácnak beálltak a felszíni parkoló helyére, mert kifigyelték, hogy keveset volt ott az azt megelőző pár napban. Igen, mert a felesége szült és nála meg a gyerekénél volt éjjel-nappal a kórházban. Jöttek haza és már beállt a helyükre valaki, mert hát nem használták a saját parkolójukat. Épp ott voltam, nagyon durva ugatás volt egymással. Jön haza a srác a kisgyerekkel, rengeteg cuccal és nem tud megállni sehol, mert foglalt a saját helye.
    Ugyanez vár az elektromos autókra is szerintem, mert egy társasházban először csak néhány helyet kapnak és folyamatos veszekedés lesz, hogy ki álljon oda, meg benzinesek is beállnak oda, hiszen hohó, nem áll ott senki nappal, használjuk csak, beengedik a havert, ismerőst, szeretőt az "üres" helyre.

Új hozzászólás Aktív témák