- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bemutatkozott a Polestar Phone
ma Ami nem meglepő módon a Meizu utolsó készülékének átbrandelt verziója.
-
Marvel Rivals - Középpontban Loki
gp Az ingyenes hero-shooter elsőként csak PC-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sebhelyes
senior tag
A hibrideknek is minimum 50km-es elektromos mód felett kellene csak zöld rendszámot adni.
-
Sebhelyes
senior tag
Na ide is megérkeztek a Dunning–Kruger szindrómás sötétbarna "szakértők" Az elektromos autóknak továbbra is 0 a helyi károsanyag kibocsátása (NOx, SO₂, részecskék, szmog) és a magyar energiatermelés struktúráját ismerve a hálózatból töltve a globális kibocsátás is jobb, mint a 30-35% "hatásfokú" benzin/dízel fostalicskáknak. Az akkucsomagokat már most is 80% feletti hatékonysággal tudják reciklálni, 7–8 év múlva, mikor nagyobb mennyiségű akku ér az életciklusa végére, már ki lesz építve az újrahasznosítási infrastruktúra, mert üzlet lesz, úgyhogy emiatt sem kellene "aggódni".
-
Sebhelyes
senior tag
Nem kell semmit ferdíteni, bizony kis hazánkban is valódi alternatíva az elektromos hajtás, mivel továbbra is NULLA lokális károsanyag-kibocsájtása van (NOx, SO₂, szemcsék, szmog, zaj), és kis hazánk az atomenergia illetve a szén/olaj aránya miatt a jó közepes európai országok között van a CO₂/kWh tekintetében. A dízel javuló hatásfokára meg vicces most hivatkozni, mikor a fél VW/Audi vezetőség épp megy a sittre, mert csak úgy tudták javítani, hogy közben a eü-i határérték 40-szeresét csalták ki belőle karcinogénekből... Clean diesel, jawohl!
-
Sebhelyes
senior tag
válasz #06658560 #82 üzenetére
Az értő olvasás láthatólag nem divat a sötétbarnák között, az elektromos hajtásról volt szó (akku, inverter, motor), aminek NULLA a helyi kibocsátása. Valóban, minden kocsin vannak fékek és gumik, még a bicikliken is! De ha már a fékek szóba kerültek, kösz, hogy emlékeztettél rá, hogy a regeneratív fékezés miatt a fékkopás töredéke a hagyományos kocsikénak, még egy előny a dínólével hajtott fostalicskákhoz képest!
-
Sebhelyes
senior tag
válasz Donki Hóte #126 üzenetére
A hidrogént vagy kőolajból állítják elő, vagy elektrolízissel vízből, ami 3–4-szer több elektromos áramot igényel, mint simán hajtásra használni. A Toyotán meg a Hondán kívül más komolyabb autógyár nem foglalkozik vele, a német autógyárak már 50 milliárd dollár körül kötöttek le akkugyártó kapacitást, úgyhogy ez nem úgy néz ki, mintha a hidrogénnek fényes jövője lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Renault, Dacia topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...