- Netfone
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
ma Mármint szó szerint, de nem egészen. Kézbe vettük az ár/érték bajnok Fusiont és a fahátlapos Ultrát.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Frissítette a DDR5 specifikációját a JEDEC
ph A JESD79-5C kiegészítés nagyobb sebességet és biztonságot hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
A 2001-es prius I-unk fogyasztasa varosi totyorgessel egyutt 5.5-5.6. Amikor palyan megyunk, akkor 7 liter... A varosnak legszennyezesileg tuti jobb lenne ha erre adnanak zold rendszamot.
Az aramot is meg kell termelni, de azert az se mindegy, hogy mennyire draga es kornyezetszennyezo a szallitasa... mennyi dizelt pofognek el a benzin kutba juttatasahoz? -
axioma
veterán
A Citroen Saxo elektromos GYARILAG letezo kivitel! Nem kellett atalakitani, full elektromos, tudtommal az index forum elektormos autos topiklakoinak egyike vitte vegig me'g evekkel ezelott (eleg sok evvel) azt, hogy a magyar hatosagok mint tipust felvegyek. Boven a zold rendszam elott, szerintem 12 elott lehetett, mert azota ritkan jarok arra.
kopi #62: hat pedig az elektromos auto fekbetete mondjuk 3-4x annyi ideig megy el nagyon minimum. De ismerek i3 tulajt, aki a varosban 15km-es ingazasanal eljatszotta, hogy egyszer sem lepett a fekpedalra, a vegleges megallasnal sem, minden lassitast full a visszatermelo funkcio fekezo erejevel oldott meg. Nem napi szinten hasznalja igy, de meg tudta tenni.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Legyunk oszintek, marmint utas per auto, eleg nehez manapsag kettonel tobb embert latni az autokban a csucsforgalomban. De ehhez vedd hozza, hogy 1. nincs 1-2 szemelyes auto rendes alternativakent 2. lehet hogy azt latod hogy egyedul ul benne, ettol me'g reggel indulhattak 4-en (nalunk konkretan igy volt es lehet hogy igy is lesz, szepen egymas utan kirakva a tobbi csaladtagot). De amikor ez nem megoldhato (idobeli vagy terbeli elteres tul nagy), akkor bizony nem is nagyon van mas megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Igen, de ket tinis csaladban sosincs egy teljes het "csak egyedul ingazas". Most egy Suzuki Alto van, ezt cserelnem mitsu miev vagy atmarkazott tarsai kozul valamelyikre. Ebike-ot csak pluszban vennek, nem cserere, mert van te'l is meg van amikor masodik auto kell mas miatt is. Es annal nem jobb a fogyasztasa az ebike-nak, hogy e-auto mellett megerje...
Amugy egyiranyban 20 km koruli (most kevesebb de 1 honap mulva koltozik a ceg, akkor tobb lesz), de bringaval nem futnek neki, annyira szmogban mennek. Meg attol hogy reggel nincs eso, delutanra me'g lehet... jo kis olajos tocsakat felvernek a bringara meg ram is. Amig mashol volt a munkahelyem, addig me'g szerveztem is a bringazz a munkaba kampanyt...[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Donki Hóte #110 üzenetére
Toyota prius 1 eseten:
- klima van, de csak benzinmotorrol (ez az egy mod arra, hogy teszt celjabol jarassak a motort...), mivel mechanikus energiaval muxik, nem villanyrol
- futes van es bekapcsoljuk, konkretan az auto amig a benzinmotor nem uzemmeleg (alkalmas legyen a kapcsolgatasra), addig nem is all le a motor - tehat ott is hulladekhovel tortenik, mint barhol mashol
- valoban palyan tobbet fogyaszt, de nem igaz hogy nem hasznalja az elektromos motort, hiszen tud egyszerre ket felol kereket hajtani (a benzinmotor azert nem 0-1 az autoban, hanem tud lentebb venni, ha tele az akku akkor kevesebb benzinmotorero es elhasznalja a hiszterezisben levot)
- belso egesu is tud pirosnal nem jaro motorral allni, DE egyreszt a regiek nem tudjak csak a regi hibridnel dragabb sima benzinesek, masreszt meg erosen azt hallom hogy kikapcsoltatjak, mert az n darab inditas utan cserelni kell valamelyik nem olcso alkatreszt (nem is surun latok nem pofogo benzinfalot elottem a sorban)
- a mikrohibrid egy vicc, a 12V-os akkut tolti - amit toltene akkor is, ha nem fekezeskor toltene, mint minden mashol, netto marketingduma
Nem vagyunk gazdag csalad, es az elso autonk. A masodik auto lenne ha sikerul zoldrendszamos, picike. (Ketten agglobol ket kulon idoben es helyre kene meloba jarni persze lehetoleg gyerekek szallitasaval egybekombinalva.) -
axioma
veterán
válasz Donki Hóte #134 üzenetére
Jajj, ez igy nem teljesen korrekt.
A palyan fix 130-cal mesz. A domb tetejen is... lefele a benzinest fekezned, az elektromos feltolt, es a kov. emelkedon nem kell plusz benzin. (Nalunk biztos, de csak mert tempomattal megyunk.)
Persze lehet mashogy is vezetni, de nem azt latom hogy a palyan a 110-rol 130-ra lejtozo benzinesek tartanak fel a forgalmat...
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Ukrajnai háború
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Eredeti játékok OFF topik
- Netfone
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...