Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz levente13 #42 üzenetére

    Nekem az egyetlen bajom a cikk végével van. Miért kellene csak azért szigorítani a rendszeren mert már "túl" sokan élvezhetik az előnyeit. Ja mert hogy az nem áll érdekében az államnak??

    Persze, hogy nem áll érdekében. Ha a környezetvédelem / levegőtisztaság védelme állna az érdekében, akkor nem ebbe az irányba menne el, hanem szigorúbb szabályokat vezetne be.

    Sokszor dobtam már be az ilyen elektromos autó viták terén, hogy mégis mit gondolnak, meddig fog a jó élet tartani? Az állami tavaly nagyjából 600 milliárd forintot szedett csak az üzemanyagok jövedéki adójából, és akkor az ÁFÁ-t nem is említettük, ahogy a gépjárműveket érintő más adónemeket (teljesítményadó, regisztrációs költség, stb.) sem. Nem véletlenül merült fel már tavaly, hogy az elektromos autózásnál használt áramra valahogy jövedéki adót kellene kivetni. Csak még nem igazán sikerült rájönniük, hogy is kellene ezt csinálni, hogy értelme is legyen. Ha az elektromos autóba töltött áram is jövedéki adós lesz, akkor bizony az elektromos autózás rögtön nem lesz olyan vonzó.

    Mondjuk a cikk a zöld rendszámról szól, ami hasonló problémákat vet fel. Ha mondjuk 5 év múlva az eladott új autók fele zöld rendszámos lesz, akkor előbb-utóbb eljön az az időszak, amikor már lassan mindenki ingyen fog parkolni? Amikor szinte senki se fizet regisztrációs adót? Nyilván ez nem opciót. Tehát a kedvezményeket ki kell majd vezetni...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák