- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
Hirdetés
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Sebhelyes #40 üzenetére
és a magyar energiatermelés struktúráját ismerve a hálózatból töltve a globális kibocsátás is jobb, mint a 30-35% "hatásfokú" benzin/dízel fostalicskáknak.
Akkor nézz utána rendesen, mert a diesel-motorok hatásfoka 40% felett van, nem véletlen, hogy a teherautók, vonatok, stb. mind diesel-motorosak. Másfelől pedig annak is utánanézhetnél, hogy mekkora egy hőerőművek hatásfoka, mert átlagosan semmivel sem jobbak (32-40% között mozog), a legújabb gázerőművek tudnak 55-60%-ot, csakhogy méregdrágák, így nem is nagyon terjedtek még el. Felénk pláne nem.
Ehhez vedd hozzá, hogy az erőműből az áramnak el kell jutnia a fogyasztóhoz (3-8% veszteség), illetve a transzformátor állomásoknak is van vesztesége (3-5%). Hiába próbálják a sötétzöldek beállítani az elektromos autót a környezetvédelem éllovasának, valójában csak ott zöldek igazán, ahol pl. szinte csak vizierőművek vannak (pl. Norvégia). Az ilyen helyeken, mint kis hazánk, bizony sose fognak környezetszennyezés szempontjából valódi alternatívát jelenteni, ha mindent figyelembe veszünk. Arról már nem is szólva, hogy a károsanyag-kibocsátás terén messze nem a közuti autózás az éllovas, hanem az ipar, a tengerhajózás, sőt, a repülés...
Ettől függetlenül nem vagyok az elektromos autózás ellen, csak a helyén kellene a tényeket kezelni, és nem kell ferdíteni. Semelyik irányba...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Kaiku
senior tag
válasz Sebhelyes #40 üzenetére
Sajnos, hülyeséget beszélsz. Szerinted a villany előállításában résztvevő rendszerek milyen hatásfokkal dolgoznak? Látszik, fogalmad sincs arról, hogy a jelenlegi villany/hibrid autók mennyire nem környezetbarátak. Mekkora beruházást fog igényelni a megnövekedett kapacitás hiány. Ez miatt nekem még több melóm lesz, szóval nem aggódom. Villany ára az egekban lesz. Persze mondogasd a hazugság zero emission marketig dumát.
Ha lesz, remélem a szomszédságodban fog felépülni a jövőben a használ akku ujrahasznosító gyár. Csak, hogy te is szagold a hibridek/villanyatók, szerinted olyan környezetbarát koncepcióját.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Luck Dragon: MárkaLánc
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Crypto Trade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care